Sv: Slutet för Foppa?
Bragd-Birger:

Zäta-lojalitet: "Skönt, nu har jag skrivit på för elitlaget Modo. Äsch nu gick Timrå upp i elitserien, ja då får jag väl fortsätta vara spela hund ett tag till"