Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wayne Gresky:

Som om det var det enda språkliga misstaget i den platsannonsen... Man undrar ju om det är någon på MODO som skrivit den eller om de helt enkelt letat efter ett rekryteringsföretag som har samma standard som de har.