Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
AM:

Jag förstår ju vad du skriver, eller hur? I övrigt håller jag med Gidde. Det är en sak om man skriver på MSN eller inlägg på forum, en helt annan när det gäller officiella dokument.