Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
shinzawai:

Förresten, glöm det där jag skrev inom parentes. Jag vill inte att någon kassörska ska bli sur och tycka att jag pissar den i ansiktet, eller vad det nu är kidsen säger. Det är nog faktiskt lite klurigt att sitta i kassan på ICA ändå.