Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wayne Gresky:

Ja, det är en jävligt intressant fråga. Undrar om inte den här diskussionen ramlar in under Trubbel i paradiset-tråden egentligen? Jag gissar att de har försökt headhunta samt att det hänger på lite andra saker också.