Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dream Team:

Tveksamt att shinza skulle genomföra en sådan förändring, va? Det är väl samma sak som i alla arenor, man får välja plats smart om man vill se riktigt bra. D.v.s. inte ställa sig längst ner...