Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:

Hahaha! Undrar om inte "de tog bort den för många år sen" ändå är det roligaste. Borde man inte hänga med i vad som händer vad gäller regeländringar från säsong till säsong?