Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
shinzawai:

Det var tur att du lade till "av de få mil man höll sig vaken efter matchen", annars hade jag haft invändningar. ;) Det är vid sådana där tillfällen du ska ha en skiva med en Kentalåt i bilen, för maximal nostalgi.