Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan:

Jag undrar också. Det känns konstigt att det inte går att hitta info om varför tiden är ändrad. De hade lätt kunnat lägga in det i nyheten på modohockey.se, så hade man sluppit fundera.