RE-building the future 2011/2012
« Föregående · 1398571 · Nästa » Till forumet
Sv: RE-building the future 2011/2012
Poffa: Bevisar ju att Nyström, som så många andra som har betalt för att skriva om hockey, inte har en aning om någonting.
Sv: RE-building the future 2011/2012
Nikki Nine: Alternativt att tidningen gick i tryck väldigt väldigt tidigt och man var tvungna att chansa i kommentarerna. Oerhört pinsamt i vilket fall. Att Nyström inte vet något om hockey visste vi ju för övrigt redan.
Sv: RE-building the future 2011/2012
Poffa: Trevlig intervju. Nu är guldfiskminnet påslaget så nu har man börjat hoppas igen. Ses vi inte förr, så väl mött på torsdag!
Redigerad kommentar
Sv: RE-building the future 2011/2012
Wayne Gresky:
Magnus Nyström är som mycket annat i media = fejk! Dokusåpor är fejk. Dokumentärer är fejk. Nyheter är fejk. Bloggar är fejk. Robinson är fejk. Lyxfällan är fejk. Många tuttar är fejk. Klimathotet är fejk. 9/11 är fejk. Svininfluensan är fejk. Federal Reserv är megafejk......................
Magnus Nyström är som mycket annat i media = fejk! Dokusåpor är fejk. Dokumentärer är fejk. Nyheter är fejk. Bloggar är fejk. Robinson är fejk. Lyxfällan är fejk. Många tuttar är fejk. Klimathotet är fejk. 9/11 är fejk. Svininfluensan är fejk. Federal Reserv är megafejk......................
Sv: RE-building the future 2011/2012
supertrött: Efter att ha destillerat The Grapevine så har jag gjort vissa ekvationer. Det har aldrig varit så här nära förut.
+ 1
Sv: RE-building the future 2011/2012
NuMo: Drömmer du om Strålman nu? Signar vi ännu en back tror du? :)
Sv: RE-building the future 2011/2012
McFire: Självklart. Min källa är säker på att vi har för få backar.
Sv: RE-building the future 2011/2012
Finns det någon sida på internet där man kan läsa en sammanställning av "försäsongspoängligan" för samtliga elitserielag?
Sv: RE-building the future 2011/2012
T T: Låter som om det handlar om en övergång och inte ett lån. Jag har aldrig riktigt sett Eddies storhet eller potential, så inte mig emot.
+ 1
Sv: RE-building the future 2011/2012
NuMo: Känns ju tämligen osannolikt då Näslund sa att man "nu äntligen fyllt truppen" för knappt en vecka sedan. Men det är klart, är Strålman sugen på ES så torde man väl kanske vara intresserad ändå.
Sv: RE-building the future 2011/2012
Ligger en ny intervju med Tellan på Elitserien Play nu. Tycker han verkar vara en väldigt sympatisk och ödmjuk person.
Sv: RE-building the future 2011/2012
Poffa:
Ja, ärligt talat så vet jag inte riktigt vad jag ska tro. Det går ju inte att komma ifrån att hela historien stinker.
Ja, ärligt talat så vet jag inte riktigt vad jag ska tro. Det går ju inte att komma ifrån att hela historien stinker.
Sv: RE-building the future 2011/2012
Berka:
Från hemsidan
"Leksands IF har idag gjort klart med forwarden Johan Ryno som på 168 matcher i HockeyAllsvenskan, med Arboga, AIK och Oskarshamn, gjort 111 (47+64) poäng.
- Johan är en spelare som jag känner väl sedan tiden i Oskarshamn så jag vet precis vad han går för, säger Salo"
ja men vad bra då.
Från hemsidan
"Leksands IF har idag gjort klart med forwarden Johan Ryno som på 168 matcher i HockeyAllsvenskan, med Arboga, AIK och Oskarshamn, gjort 111 (47+64) poäng.
- Johan är en spelare som jag känner väl sedan tiden i Oskarshamn så jag vet precis vad han går för, säger Salo"
ja men vad bra då.
Sv: RE-building the future 2011/2012
mattias - 74: Nä, hela den här historien känns inte så där klockren.
Som sagt, nu lär konspirationsnissarna ha julafton.
Som sagt, nu lär konspirationsnissarna ha julafton.
Sv: RE-building the future 2011/2012
Bittesehr:
Oskarshamns supportrar verkar ha bombat Leksands hemsida , det går inte att komma in. :)
Så här skriver en på superstars forum.
" Är det bara jag som får lite, lite ont i magen av den är Ryno-historien? Det här luktar uppgörelse lång väg för att slippa ur ett skrivet kontrakt med Oskarshamn. Visst, den här gången var det vi som gynnades för att vi står på topp i näringskedjan i allsvenskan. Men hur kul är det om sådan här halvtveksamma affärer blir legio? Hur hade tongångarna gått här inne om vi varit i Oskarshamns sits och Färjestad spelat den roll vi gör nu? Många hade nog – med all rätt – varit väldigt upprörda."
Kan inte annat än hålla med.
Oskarshamns supportrar verkar ha bombat Leksands hemsida , det går inte att komma in. :)
Så här skriver en på superstars forum.
" Är det bara jag som får lite, lite ont i magen av den är Ryno-historien? Det här luktar uppgörelse lång väg för att slippa ur ett skrivet kontrakt med Oskarshamn. Visst, den här gången var det vi som gynnades för att vi står på topp i näringskedjan i allsvenskan. Men hur kul är det om sådan här halvtveksamma affärer blir legio? Hur hade tongångarna gått här inne om vi varit i Oskarshamns sits och Färjestad spelat den roll vi gör nu? Många hade nog – med all rätt – varit väldigt upprörda."
Kan inte annat än hålla med.
Sv: RE-building the future 2011/2012
mattias - 74: Modo har nog varit väldigt allvarlig med try-outen. Man hade nog hellre haft en junior extra i truppen istället för att lägga kraft och resurser på en spelare annars. Att han sedan utnyttjade kryphålet för att komma till Leksand har jag ingen åsikt om.
Sv: RE-building the future 2011/2012
J F K: Precis. Man får lov att vara lovligt korkad om man tror att MoDo skulle ha ett upplägg som gick ut på att hjälpa Ryno till Leksand och Salo. (Samme Salo som lämnade MoDo under ytterst ohederliga former.) Vad skulle MoDo vinna på det?
Sv: RE-building the future 2011/2012
Tummen upp t-shirt på och glädjen flödar. Ok serien är inte igång än. Men lite sug lär den här matchen stilla. Go Modo
Sv: RE-building the future 2011/2012
MorganaLefaey:
Haha, skönt å se att folk offrar sig lite i träningsmatcherna!
Haha, skönt å se att folk offrar sig lite i träningsmatcherna!
Sv: RE-building the future 2011/2012
Släkten är värst. Rosén skulle vi haft kvar.
Sluta ta onödiga utvisningar för fan!
Sluta ta onödiga utvisningar för fan!
Sv: RE-building the future 2011/2012
yngwie: Visst är det så. Däremot så är det på tok för slapphänt och slarvigt. Är ändå genrep så lite mer noggrannhet hade jag nog önskat.
Sv: RE-building the future 2011/2012
Berka:
Slarv, onödiga utvisningar. Skärpning!
Känns dock tryggt att ha Tellan längst bak.
Slarv, onödiga utvisningar. Skärpning!
Känns dock tryggt att ha Tellan längst bak.
Sv: RE-building the future 2011/2012
Berka: Med sån här domarnivå är alla förlorare.
Kul sekvens i boxplay. Undra om Tellan tog nåt av skotten?
Kul sekvens i boxplay. Undra om Tellan tog nåt av skotten?
Sv: RE-building the future 2011/2012
bisterfinnen:
2-0 till AIK.
Hannula helt offside, det kommer bli flopp!
2-0 till AIK.
Hannula helt offside, det kommer bli flopp!
Sv: RE-building the future 2011/2012
yngwie: I skogen blev det 1-0 mot älgarna, om det kan vara någon tröst
+ 1
Sv: RE-building the future 2011/2012
yngwie:
Jag har tippat MoDo sist i tabellen. Känns inte helt vansinnigt i dagsläget.
Jag har tippat MoDo sist i tabellen. Känns inte helt vansinnigt i dagsläget.
+ 2
Sv: RE-building the future 2011/2012
Bad_Brett:
Det känns bara så korkat att vi lyckades tappa Rosén.
Det känns bara så korkat att vi lyckades tappa Rosén.
+ 1
Sv: RE-building the future 2011/2012
bisterfinnen: 0-2 och våra backar har skrämselhicka. Har också noterat att vi har ett gäng stabbiga stappliga backar. 0-3 nu och känslan att matchen skulle stilla suget mitt är fastslaget. Har inget sug alls efter en sådan här match. :) hoppas på lite mer fart och koncentration när serien drar igång
« Föregående · 1398571 · Nästa »

Schremp har tydligen imponerat på försäsongen med sin speed och klubbskicklighet.
Cred till BergkampJunior på twitter.