Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Men skall man få stå själv och styra så där. Timmy måste ju gå in med en klubba och axel.
TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
För er konstiga människor som inte kan ryska så är matchen tydligen avbruten då alla spelare har blivit utvisade. 637 utvisningsminuter på mindre än fyra minuter.
De är ju inget jävla tempo. Sega byten,inga tacklingar, peta med klubban i närkamperna.
Hur fan ska horava få fart på grabbarna?
Vill Susse spela hockey? Det saknas så in i helvete med karaktär i detta lag så jag vill spy. Tryck till i närkamperna till att börja med jävla mesar!
Berka: Hasse Jonsson släpper in spelare på första stolpen, Hållberg och Timander spelar fast sig själva och ger bort puckar, Pikken har ingen energi i febersviterna och du gnäller på Sondell som gör en helt okej insats. Gnäll på de som underpresterar istället för att slentriangnälla på Sondell.
Undra hur sjuk Pikka är, han verkar inte ha kraft för några utflykter idag.
Jag har börjat inse att de så kallade ledarna i detta lag är inte motiverade att lira i elitserien. kliv av nu och försvinn! Detta är en måstematch, då offrar man framtänderna för i helvete!
Berka: Det gör han inte heller idag. Däremot påstår kommentatorna att han hade problem, men det var Hannu som spelade fast oss.
Sondell var inte bedrövlig förra matchen heller, sedan han blivit av med sänket Westin. Sondell har axlat Hedins roll som den hackkyckling många MoDofans så desperat söker efter. Gör man en dålig match ska man kritiseras för den insatsen, men nu räcker det att Sondell befinner sig i samma landsända för att han ska beskyllas för allt elände som inträffar på isen.
Nu vänder vi skiten i tredje.
Man måste röra om i kedjorna för att om möjliogt väcka laget men jag är rädd för att det enda som kan rädda detta lag från kvalserien är Foppa