#säckenout
« Föregående · 1877447 Till forumet
Sv: #säckenout
modomille:
Det försöker köra 3 gympass per vecka under säsong iaf, hur det är med konditionen vet jag inte.
Det försöker köra 3 gympass per vecka under säsong iaf, hur det är med konditionen vet jag inte.
Sv: #säckenout
hanzon: Jag har verkligen ingenting mot Hasse, tvärtom. Varför jag nämnde Stefan Öhman var dels för att han precis avslutat sin aktiva karriär, att han ändå är i en ålder där han upplevt både "gamla" och "nya" träningsmetoder
« Föregående · 1877447
Men back to topic. Barmarksträningen sätter basen för deras fysik och är då man försöker förbättra sin fysik så mycket som möjligt. Sedan så tränar dom ju under säsongen och får en del träning från ispassen och matcherna. Men även om dom är dåligt tränade så förklarar det ju inte varför dom spelar dåligt. Tror själv att dom inte är dåligt tränade men tror att det finns lag som är bättre tränade.