Säsongen 13/14
Skönt att äntligen ha Hockeysnack för mig själv. Måste rensa bort alla inaktiva medlemmar först, Bragd-Birger får dock vara kvar. Gurra88, du måste fylla 38 innan du får skriva här igen.
(Menar inte ser ut till utseende om nån nu ville va så rolig. ;-))
Redigerad kommentar
Banjow: Hur är det i Östergötland, har du nån lokal där du bor som sänder fighterna och dyker det upp några likasinnade?
I Umeå har dryga (och snåla) Skellefteåbor mutat in sportbarerna varje matchkväll..
Redigerad kommentar
Berka:
Allehanda visar matchen gratis, kul!
Jag såg intervjun med Skröder på Allehanda och jag tycker att han ser ovanligt vältränad ut. Känslan har ju varit att Skellefteå har tränat väldigt bra och förhoppningsvis är det någonting Anders har tagit med sig till MoDo.
Läste först Blowjob haha ;-)
Laget är som alltid denna säsong "spännande"
Jag tror att vi har en bättre spets i år och fler spelare som kan leverera, sen lär vi se en mängd juniorer spela och gästspela och det ser ju onekligen ruskigt bra ut på juniorfronten.
Målvaktsidan är kanske nån promille svagare men 7 resor roligare med 2 killar från (nåja) eget led.
Backsidan ser i dagsläget "billig" ut men med ett till bra namn så ger jag den grönt ljus.
Antar att jag inte är den enda som sitter och surfar efter information på alla sidor som finns, då det är rätt dålig uppdatering på Modo.
Hur som helst så undrar jag hur era uppfattningar lyder runt laget.
Själv ser jag mest fram i mot hur Tamby kommer lira, känns som han faktiskt passar bättre på våra rinkar med hans snabbhet, teknik och skott.
Tror också att Kempe, Ritola kommer göra en _riktigt_ bra säsong, dessa är ju otroligt skickliga men nu med bättre kemi blir nog finfint!
I ärlighetens namn har jag inte sett så mycket av hensick, men det man läser låter bra.
Blabla, kan prata i timmar men låter er förhoppningsvis snacka :)
Tycker dock Torp gör det riktigt bra! :-)