Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
« Föregående · 2330431 · Nästa » Till forumet
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{5647}: Den här matchen säger egentligen allt om varför ishockey är den sport där "slumpen" spelar störst roll.
+ 2
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
dempa: Karlin måste ta ett snack och få grabbarna att undvika dessa typer av utvisningar speciellt efter avblåsning för vi drar inte fördel av det just nu.
+ 2
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Bad_Brett: Sluta gråt nu Isak, vi är MoDo och vinner i slutändan
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{5647}: är det inte märkligt när huvuddomaren är en fd spelare som dessutom satt merparten av sin spelarkarriär i utvisningsbåset? man trodde ju en sån spelare skulle ha blick o förståelse, men icke.
+ 2
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
puffe: Ribban ligger i ankelhöjd för Modo i den här matchen än så länge… så jag vet inte om dom har höjt ribban direkt. Kanske för Löven då 😛
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Bad_Brett: De tre domsluten är ju inte för att man sänkt nivån. Varken den första eller Svenningssons är ju utvisning ens i björnligan. Den sista hade man kanske kunnat ta för att klubban kom upp, men att ta tripping på den är ju faktiskt som att som domare erkänna att man faktiskt inte är i närheten av mogen uppgiften.
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Rasmus Sandin sågade precis Wessner rejält på twitter, tog dock bort tweeten...
+ 2
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Olli Hahl: Bästa laget vinner, trots domarnivå...hoppas jag
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
puffe: Man påminns om varför man har noll respekt för det där personlighetsstörda jävla laget. Hela Umeå har så sjukt skev självbild
+ 7
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Gavelo: Hoppas dom tar en rejäl diskussion med domarna och ifrågasätter deras odugliga och hel felaktiga beslut.
Så urusla att dom måste bytas ut inför fjärde matchen, det måste alla involverade se.
Så urusla att dom måste bytas ut inför fjärde matchen, det måste alla involverade se.
+ 3
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{5647}:
Det värsta är ju ändå bedömningen då Rahimi filmar, för först missar man en solklar fasthållning på icke puckförande spelare samt en tröjdragning, sedan i situationen efter går man på en filmning.
Har man så dålig känsla för spelet så borde man kanske sikta på att byta yrke.
Det värsta är ju ändå bedömningen då Rahimi filmar, för först missar man en solklar fasthållning på icke puckförande spelare samt en tröjdragning, sedan i situationen efter går man på en filmning.
Har man så dålig känsla för spelet så borde man kanske sikta på att byta yrke.
+ 3
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Gavelo: Men, ingen av de tre utvisningarna är onödiga. Ingen är en utvisning. Det är ju som att säga att ni får inte kliva ut på isen, för domarna kan hitta vilken märklig utvisning som helst bara för att de känner för det.
Den sista är ju den enda som ens kan bli en utvisning. De två första är ju obegripliga.
Den sista är ju den enda som ens kan bli en utvisning. De två första är ju obegripliga.
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
puffe: Wessner har en stilig mustasch iaf, men jag tror den hämmar blodtillförseln uppåt på något sätt!?
+ 4
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Gavelo: bara jag som stör mig på Söderström? Varför kan han inte bara medge att utvisningarna varit felaktiga?
+ 2
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Foppatofflan: Han vill väl inte stöta sig med folk i "hockeyfamiljen"?!
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
snowden:
@Rasmussandin
Wessner är helt fantastiskt duktig. Måste ha spelat mycket hockey i sina ungdomsår… tål inte fanskapet
@Rasmussandin
Wessner är helt fantastiskt duktig. Måste ha spelat mycket hockey i sina ungdomsår… tål inte fanskapet
+ 3
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Bad_Brett: Ja det är fantastiskt att vi ska dutta och spela bakom ryggen!!
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Foppatofflan: Modo måste träna på 2 mot 1 lägen. Sumpar varje gång.
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Foppatofflan: Hur jävla många gånger kan vi misslyckas med att slå en passning helt oattackerade?
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Bad_Brett: hahahah på tal om filmningar 🤣🤣🤣
Vilken usel jävla domare, skandal, uuuääääh…
Vilken usel jävla domare, skandal, uuuääääh…
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Bad_Brett: Löven skriker alltså filmare när nordin blir trippad😂😂 herregud
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Modo4321: Ja, OJ vilken tripping alltså, herreguuud!!! 😱😱😱🤦♂️🤦♂️🤦♂️
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Soulless: och du svarar inte på tidigare frågor utan är bara här o skriver skit, det kan du isåfall göra i din bok!
Tarasov: stäng av!
Tarasov: stäng av!
+ 4
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Modo4321: Den är solklar, så jag tror att man helt enkelt skrek på Rahimi fyrtio minuter för sent.
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
dempa: Alltså hur kommer det sig att Lövenfans alltid är så otrevliga och toxic? Timråiter kan väl vara rätt dryga men dem är ju våra rivaler, och dem har ju argument ofta. Lövenfans verkar mest som bottar, eller troll eller nåt. Finns ingen som hejar på Löven som kan diskutera någonting seriöst, utan det handlar om att bara trolla och provocera utan någonting vettigt att komma med. Att diskutera hockey med en Lövare är som att spela schack med ett barn.
+ 3
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
JonteD: OP gör ingen nytta alls.
Värdelöst att vara utan klubba, men om inte domarn hade åkt ivägen för Nordin skulle det inte hänt
Värdelöst att vara utan klubba, men om inte domarn hade åkt ivägen för Nordin skulle det inte hänt
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{5647}: Någon måste tala om för OP att han skall åka och byta om han tappat klubban, vad fan gör han för nytta på isen utan klubba.
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{5647}: Vilket pucko till back. Varför köra över egen målvakt?
+ 2
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{5647}: Det är alltid lika genialiskt. Det är en rätt ordentlig tackling.
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Gurkan: Man kan ju vara rivaler o vänner och man behöver ju inte pussas oavsett!!
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{5647}: SJukt, vi fastnar för att domaren var ivägen för Nordin.
Ohlsson blir inknuffad. End of story
Ohlsson blir inknuffad. End of story
+ 2
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
JonteD: Klart det inte kan vara utvisning när man tacklar motståndaren på egen målvakt
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{5647}:
Undra vart den där hämnden på Ingman som den tuffa lövensupporten skrev om har tagit vägen? Har jag missat den?
Undra vart den där hämnden på Ingman som den tuffa lövensupporten skrev om har tagit vägen? Har jag missat den?
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Gavelo: helt sant, det är bara å åka tillslut när man inte kan göra ett skit, det blir bara mer o mer övertag för löven med tröttare o tröttare modoiter.
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
dempa: Fan dom lyckas hitta billiga klipp idag alltså zebrorna
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
{5647}:
Kan man alltså åka på tripping i egen målgård när pucken inte är där, borde det inte vara blåst för spelare i målgård? Vad säger reglerna? Han får ju inte stå där och Tex äger ju utrymmet.
Kan man alltså åka på tripping i egen målgård när pucken inte är där, borde det inte vara blåst för spelare i målgård? Vad säger reglerna? Han får ju inte stå där och Tex äger ju utrymmet.
+ 1
« Föregående · 2330431 · Nästa »