Silly season - 2019
« Föregående · 1986291 · Nästa » Till forumet
Sv: Silly season - 2019
hanzon: Det vore ju lite spännande (och skört?) med en huvudtränare som har hela familjen kvar i Malmö och en sportchef som har hela familjen i Luleå. =)
Samtidigt har dom ju inget bättre för sig än att jobba när dom är på plats i såna fall.
Men med Sundlöv i färskt minne så skulle det ju kännas bra om hela familjen bor på samma ort...
Samtidigt har dom ju inget bättre för sig än att jobba när dom är på plats i såna fall.
Men med Sundlöv i färskt minne så skulle det ju kännas bra om hela familjen bor på samma ort...
+ 2
Sv: Silly season - 2019
Monno:
Glader ger ett mkt bra inryck, rejäl och talar dessutom om arbetarkultur.... sånt gillar vi. Tror det är precis rätt man.
Glader ger ett mkt bra inryck, rejäl och talar dessutom om arbetarkultur.... sånt gillar vi. Tror det är precis rätt man.
+ 5
Sv: Silly season - 2019
Tarasov: Ja, verkar ha ett jävla driv vilket gillas. Låter också bra att man äntligen ska ta tag i scoutingverksamheten
+ 3
Sv: Silly season - 2019
Nucky: Vad jag hörde utav live sändningen så sa dom väl aldrig kontrakts längden , men enligt Expressen så är han skriven på 4 säsonger.
Men det är ju klart att kontrakt är väl till för att brytas
Men det är ju klart att kontrakt är väl till för att brytas
Sv: Silly season - 2019
Smurfen: Viktigast för han blir väl att förlänga med Björn. Hade han 2+1?
+ 2
Sv: Silly season - 2019
Smurfen:
Kommer fler nyheter imorn enligt sändningen idag?
Men det kanske inte har nått med lagbygget att göra.
Kommer fler nyheter imorn enligt sändningen idag?
Men det kanske inte har nått med lagbygget att göra.
Sv: Silly season - 2019
Smurfen: Nån som vet hur många säsongskort som är sålda
Såg att timrå har sålt 1500st
Såg att timrå har sålt 1500st
Sv: Silly season - 2019
jonsson: Undrar om inte Tobias Viklund ansluter till Modo, eftersom han nu har en lägenhet i stan.
+ 3
Sv: Silly season - 2019
Nucky: Vad ser man för kemi i kedjan med Olofsson, Rosdahl och Forsberg? Det känns som ett gigantiskt slöseri med bra hockeyspelare.
Sv: Silly season - 2019
{5647}:
Ut med forsberg in med LP eller Werner eller liknande där. Forsberg går med jellvert och lp eller Werner.
Skulle kunna funka bra tror jag.
Ut med forsberg in med LP eller Werner eller liknande där. Forsberg går med jellvert och lp eller Werner.
Skulle kunna funka bra tror jag.
+ 2
Sv: Silly season - 2019
Rytter: skulle också kunna tänka mig Forsbeg med Sylwander och Björlund. Skulle bli sjukt jobbig att möta. Då kan Hagelin kliva in i första.
+ 2
Sv: Silly season - 2019
{5647}: är isen dålig? Norlinder har tappat pucken över klubblaget flera gånger.
Sv: Silly season - 2019
jonsson: Norlinder & Berglund blir väl JVM spelare kring nyår, då passar det väl bra med Viklund.
+ 1
Sv: Silly season - 2019
{7814}: Helt orimligt att vi i detta skede ska värva en forward. Vi har redan en för mycket på kontrakt.
Det är en back vi saknar och med tanke på att vi mest spelar med sex backar är det inte ens viktigt förrän vi åker på någon längre skada. Då ser jag hellre att våra sjuttonåriga talanger får vara med på träningarna.
Det är en back vi saknar och med tanke på att vi mest spelar med sex backar är det inte ens viktigt förrän vi åker på någon längre skada. Då ser jag hellre att våra sjuttonåriga talanger får vara med på träningarna.
Sv: Silly season - 2019
{5647}: Öhman bör få en hederlig chans att ta sig in i laget också, innan man värvar nån fler.
Sv: Silly season - 2019
Nucky: Undantagen är väl Viklund antar jag, men jag tror att man inte aktivt letar någon spelare. Värvar vi en till forward så måste vi skicka någon etablerad. De ungdomar vi har måste få chansen att spela, för annars skjuter vi sönder hela juniorverksamheten.
Sv: Silly season - 2019
{5647}: Låter förresten som det är bättre tryck på matcherna i år, trots blygsamt publiksnitt. Det är roligt!
+ 6
Sv: Silly season - 2019
Smurfen: Tycker klacken i Södertälje hördes väldigt bra, innan MoDo bestämde sej för att förlora.
I Övik låter nästan alltid musiken mest, har ifrågasatt detta, på nåt sätt borde publiken höras mer, ljudet från publiken i Övik hörs inte bra, är kanske halvdöv...
I Övik låter nästan alltid musiken mest, har ifrågasatt detta, på nåt sätt borde publiken höras mer, ljudet från publiken i Övik hörs inte bra, är kanske halvdöv...
Sv: Silly season - 2019
puffe: Var på derby i Timrå för en 10-12 år sen, gick för att kasta vatten, stod under nån ståplats på toa (30 minuter innan match-start), sånt jäävla tryck. Vi hade några slovaker som avgjorde matchen, minns inte namnen just nu, men prata om tryck, både här o där , Nagy såklart, minns ej den andre just nu
Sv: Silly season - 2019
puffe: Ladislav nagy, lubos bartecho, Jan pardavy kanske nån av dom du menar?!)
+ 1
Sv: Silly season - 2019
Heyerdal: Aptitretare inför kvällen:
Denna match var det. Aldrig upplevt bättre stämning på bortaplan
MoDo hade nån stor sponsorgrej så det var en massa MoDoiter även på andra kortsidan, andra sidan är ni klara funkade super, även på bortarink
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/3j59we/nagys-tre-mal-sankte-timra
Denna match var det. Aldrig upplevt bättre stämning på bortaplan
MoDo hade nån stor sponsorgrej så det var en massa MoDoiter även på andra kortsidan, andra sidan är ni klara funkade super, även på bortarink
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/3j59we/nagys-tre-mal-sankte-timra
+ 3
Sv: Silly season - 2019
puffe: Nåt att glädjas över oavsett hur det går ikväll, är hur roligt det är att se Modo spela i år.
Kan ärligt säga att jag tidigare år ofta sett matcherna av ren pliktskyldighet, snarare än glädje.
Men i år har man tagit ännu några steg mot ifjol(i offensiven ska tilläggas) och uppspelen, kreativiteten i offensvi zon och passningspelet gör att det numer är sjukt kul att se dom lira!
Därför kan jag också lova att det blir fler besök i Fjällräven l år, osvsett hur mitt schema ser ut :)
Kan ärligt säga att jag tidigare år ofta sett matcherna av ren pliktskyldighet, snarare än glädje.
Men i år har man tagit ännu några steg mot ifjol(i offensiven ska tilläggas) och uppspelen, kreativiteten i offensvi zon och passningspelet gör att det numer är sjukt kul att se dom lira!
Därför kan jag också lova att det blir fler besök i Fjällräven l år, osvsett hur mitt schema ser ut :)
+ 5
Sv: Silly season - 2019
Nucky: Hade faktiskt inte tackat nej till en spelskicklig forward som kan spela med Olofsson.
« Föregående · 1986291 · Nästa »
Men är även kvar som säljare också.