Silly season - 2020
« Föregående · 2149160 · Nästa » Till forumet
Sv: Silly season - 2020
Randy Marsh:
30. Peters, Anthony
31. Lundin, Linus
1st Line
23. Sylwander, Daniel
40. Jellvert, Kalle
26. Haag, Villiam
27. Mikkelson, Brendan
37. Styf, Hugo
2nd Line
20. Persson, Markus
12. Niederbach, Theodor
15. Sveningsson, Filip
28. Boivin, Michael
22. Wallinder, William
3rd Line
13. Harju, Johan
11. Rockwood, Adam
89. Karlkvist, Patrik
63. Enström, Tommy
2. Öhman, Anton
4th Line
36. Ohlsson, Sebastian
29. Aagaard, Mikkel
7. Åhström, Tobias
Extra Players
33. Tjernström, Max (CE)
25. Arvidsson, Kevin (RD)
30. Peters, Anthony
31. Lundin, Linus
1st Line
23. Sylwander, Daniel
40. Jellvert, Kalle
26. Haag, Villiam
27. Mikkelson, Brendan
37. Styf, Hugo
2nd Line
20. Persson, Markus
12. Niederbach, Theodor
15. Sveningsson, Filip
28. Boivin, Michael
22. Wallinder, William
3rd Line
13. Harju, Johan
11. Rockwood, Adam
89. Karlkvist, Patrik
63. Enström, Tommy
2. Öhman, Anton
4th Line
36. Ohlsson, Sebastian
29. Aagaard, Mikkel
7. Åhström, Tobias
Extra Players
33. Tjernström, Max (CE)
25. Arvidsson, Kevin (RD)
Sv: Silly season - 2020
{9315}:
Han var inte med i början, dom la in honom några minuter sent.
Kedjorna ser bra ut nu. In med ryssen i andra och Svenningsson tar åhströms plats så är det komplett.
Sylwander-jellvert-haag kan bli jobbiga att möta.
Han var inte med i början, dom la in honom några minuter sent.
Kedjorna ser bra ut nu. In med ryssen i andra och Svenningsson tar åhströms plats så är det komplett.
Sylwander-jellvert-haag kan bli jobbiga att möta.
Sv: Silly season - 2020
{9315}: Shit om man har koll på laguppställningen/kedjeformationerna strax innan den släpps måste det ju fasiken vara Magnus S eller Piva själv som sitter där :)
+ 1
Sv: Silly season - 2020
{7814}: ja jag brukar logga på i periodpauserna för att se vad jag ska göra för ändringar :)
+ 1
Sv: Silly season - 2020
Heyerdal: Inte en dag för tidigt, inte misshandlas som vinge i fjärde.
Hoppas det blir en succe nu!
Hoppas det blir en succe nu!
+ 2
Sv: Silly season - 2020
Fel tråd i mitt förra inlägg, men Ytterell verkar klar för Modo redan nu.
+ 11
Sv: Silly season - 2020
hanzon: Det ryktas lite lätt i fb-gruppen om en finsk målvakt vid namn Atte Engrenin.
+ 1
Sv: Silly season - 2020
{6870}: In med allt. En finsk Krizan är välkommen även om jag dyrkar Peters och hans insats denna säsong. Jag skulle vara vansinnig på försvaret om jag vore honom, men läste ju innan värvning att han är tokstark i psyket till skillnad från oss tangentbordskrigare.
+ 2
Sv: Silly season - 2020
{7814}: tror inte KIK eller väsby kommer ikapp.
känns onödigt att värva mer nu. Eller?
känns onödigt att värva mer nu. Eller?
Sv: Silly season - 2020
{9315}: Är du nya Offen, som sitter på insider, all info uppskattas för oss törstande modoiter..
Sv: Silly season - 2020
Costanza: För Gladers del är det nog så illa tvunget att ryssen karantänparkerar i slottet och formligen ÖSER in mål med sitt fina youtubeskott. Annars kommer nog Glader känna att Övik är väldigt långt från familjen, misstänker jag..
+ 2
Sv: Silly season - 2020
dempa: Använder hellre upp hela spelarbudgeten för att vara redo om det går åt helvete än att stå där och undra sen.
+ 8
Sv: Silly season - 2020
dempa: tycker det luktar kval lång väg, hoppas förstås jag får fel men vi är nog det lag som är sårbarast just nu
Sv: Silly season - 2020
KB:
Helt rätt, vi måste värva för nuet, vi kan inte gå och avvakta och spara pengar, då står vi där sedan och undrar varför inget hände. Är ju skit samma om det är 11 omgångar kvar, fyll på för att vara stå starka som möjligt i ett ev kval.
De som säger att vi inte ska värva, vill ni gå in i ett kval mot Väsby eller KIK med
Styf, Wallinder, Åhström, Lindewall, Tjärnström och Strömgren i uppställningen?
Känns det tryggt?
Helt rätt, vi måste värva för nuet, vi kan inte gå och avvakta och spara pengar, då står vi där sedan och undrar varför inget hände. Är ju skit samma om det är 11 omgångar kvar, fyll på för att vara stå starka som möjligt i ett ev kval.
De som säger att vi inte ska värva, vill ni gå in i ett kval mot Väsby eller KIK med
Styf, Wallinder, Åhström, Lindewall, Tjärnström och Strömgren i uppställningen?
Känns det tryggt?
+ 10
Sv: Silly season - 2020
Fick nyss ett sms att Tex williamson är registrerad för MoDo. Har ingen aning om det stämmer eller inte!
+ 2
Sv: Silly season - 2020
{6870}: Har vi fått en bra målvak tillt, hurra! Men är ryssen inte klar? Nu får man magont igen.
+ 1
Sv: Silly season - 2020
puffe: Såhär satt man för 14 år sedan, satt o lyssnade på kampsånger till midnatt,
Ecke levererade nån minut innan deadline. Står eftermiddag i, men nyheten släpptes nån minut innan midnatt
www.modohockey.se/artikel/0akpainso-4ij6i1/kristian-kuusela-23-skyttekung-fran-assat-klar-for-modo-hockey
Ecke levererade nån minut innan deadline. Står eftermiddag i, men nyheten släpptes nån minut innan midnatt
www.modohockey.se/artikel/0akpainso-4ij6i1/kristian-kuusela-23-skyttekung-fran-assat-klar-for-modo-hockey
Sv: Silly season - 2020
puffe: Äckliga små motståndare från alla hörn kan inte få oss att ge upp. Vi ska fan grisa in i kaklet, sen kan jag gå offline....
+ 3
Sv: Silly season - 2020
Costanza: Rätt tåga. Vi har fortfarande en massa poäng att förlora innan vi ger upp
Sv: Silly season - 2020
puffe: Vi kommer ta en 3a mot löven, en mot Timrå och en mot Mora, sen kan vi börja öva på golfsvingen 👍🏼
Sv: Silly season - 2020
Nu namnger man Tex som extra målvakt? Han ska inte träna med Modo utan finns bara som backup?
+ 1
Sv: Silly season - 2020
.eliteprospects.com/player/19493/emil-johansson tips på bra spelare från lägre serier om ni nu behöver en till back.
En hård spelare som spelar på gränsen till ovårdat men samtidigt har lite strul med alkoholintaget så borde ha lätt att komma in i gruppen. Mejla glader vet ja!
En hård spelare som spelar på gränsen till ovårdat men samtidigt har lite strul med alkoholintaget så borde ha lätt att komma in i gruppen. Mejla glader vet ja!
+ 1
Sv: Silly season - 2020
Padrone78:
Ja är han namngiven trea så kan han gå fritt mellan klubbarna vid behov, det är en säkerhet klubbarna brukar nyttja för att ha en extra målvakt att tillgå efter fönstret stänger.
Han kommer alltså vara kvar i IKO och träna med dem men kan skickas till modo om vi får skador på våra målvakter.
Ja är han namngiven trea så kan han gå fritt mellan klubbarna vid behov, det är en säkerhet klubbarna brukar nyttja för att ha en extra målvakt att tillgå efter fönstret stänger.
Han kommer alltså vara kvar i IKO och träna med dem men kan skickas till modo om vi får skador på våra målvakter.
« Föregående · 2149160 · Nästa »