Silly season
« Föregående · 2537267 · Nästa » Till forumet
Sv: Silly season
Tarasov: Ännu en dag utan något nytt under solen, man börjar snart ge upp om Gradin.....
+ 1
Sv: Silly season
Tarasov: vad tror vi om kaptener nästa säsong? Tror nog Wahlberg får tacka för sig och hitta ny klubb. Hoppas Sebbe får ta över C
Sv: Silly season
+ 15
Sv: Silly season
Wayne Gresky:
Jo men den är samtidigt enligt ligninet 100 optimal. Om man tittar runt lite på tex Dif & hva71 bara som exempel så har dem så och det är super bra. Blir så lätt att följa allt direkt i forumet.
Men men som sagt det kanske inte går.
Jo men den är samtidigt enligt ligninet 100 optimal. Om man tittar runt lite på tex Dif & hva71 bara som exempel så har dem så och det är super bra. Blir så lätt att följa allt direkt i forumet.
Men men som sagt det kanske inte går.
Sv: Silly season
LaddaFrånTaket: Det är bara att titta under "Latest Transactions" på MoDos Elite Prospects-sida.
+ 1
Sv: Silly season
SPOODI:
Blir inte kvar. Ryktas klar för Karlskoga. Han är bra men håller för hårt i klubban. Bra botten 6 forwards.
Skjuter som Kennholt! 😁
Blir inte kvar. Ryktas klar för Karlskoga. Han är bra men håller för hårt i klubban. Bra botten 6 forwards.
Skjuter som Kennholt! 😁
+ 1
Sv: Silly season
Går det att få till en samlings post som alltid ligger högst upp med klara spelare, spelare som är klara att lämna, rykten in och ut? Där kan admin hela tiden uppdatera när det kommer ny info. Nu är det nästan omöjligt att följa med vad som händer.
Det kanske inte är möjligt men skulle ju vara riktigt bra dock.
Det kanske inte är möjligt men skulle ju vara riktigt bra dock.
+ 1
Sv: Silly season
Randy Marsh: Köööp. En spelare med otrolig uppsida som skulle kunna explodera i SHL.
+ 2
Sv: Silly season
SPOODI: jag tycker om Molin, men tänker att värvningarna ska vara stensäkra. Alltså vi måste väl värva ett gäng som man i princip VET håller på shl nivå? Tänkte på det med Ahl spelare också, känns ju lite osäkert om vi skulle starta säsongen med spelare som kanske håller jättebra kvalite men där man inte alls vet om de kan spela bra på stor rink. Skulle vara intressant att höra mer hur hinken tänker.
+ 1
Sv: Silly season
Tigerhjärta: blir inte kvar. Ryktas klar för Karlskoga. Han är bra men håller för hårt i klubban. Bra botten 6 forward
+ 2
Sv: Silly season
Tjena MoDoiter, har en fråga!
Filip Svenningsson, blir han kvar? Om inte, vore han något för Brynäs tycker ni?
Filip Svenningsson, blir han kvar? Om inte, vore han något för Brynäs tycker ni?
Sv: Silly season
Tarasov: Lavoie som lirade Väsby tycker jag var riktigt vass framåt. Hur har det gått för honom?
Sv: Silly season
Werner: Väldigt smart spelare. 2 december 2020, vinst mot SSK borta. Förstafemman såg ut så här:
89. Karlkvist, Patrik
10. Heponiemi, Aleksi
26. Kaut, Martin
22. Wallinder, William
12. Lindgren, Jesper
89. Karlkvist, Patrik
10. Heponiemi, Aleksi
26. Kaut, Martin
22. Wallinder, William
12. Lindgren, Jesper
+ 2
Sv: Silly season
Werner:
Tror säkert vi har kollat läget där, men tycker han känns som en typisk Oskarshamn-värvning
Tror säkert vi har kollat läget där, men tycker han känns som en typisk Oskarshamn-värvning
Sv: Silly season
hockey_21: okej, han verkar rätt liten, ska han va ytter hos oss då? Vill gärna ha någon större center
Sv: Silly season
SPOODI: Var ganska vek trots att han producerade bra med poäng, men han har ju haft ett gäng år att träna till sig på så det lär inte va ett problem nu.
+ 1
Sv: Silly season
+ 2
Sv: Silly season
Tarasov: Fy faen! Inser nu att det blir mer eller mindre ett heltidsjobb att hänga med här 😜
Tur att man inte har något liv
Tur att man inte har något liv
+ 4
Sv: Silly season
Tarasov: nytt försök på Jayden Halbgewachs kanske? Var hans första åt i Europa, Free agent och såg mycket bättre ut på slutet
Sv: Silly season
dempa: får se om han får ett 1way kontrakt eller inte. Tror hellre han spelar SHL än AHL nu
Sv: Silly season
Undrar om en sån här spelare hade kunnat göra bra ifrån sig i SHL? ”Bara” 178 cm men väger 90 pannor och har sprutat in poäng.
www.eliteprospects.com/player/101957/brandon-hawkins
www.eliteprospects.com/player/101957/brandon-hawkins
Sv: Silly season
Tarasov: tror definitivt inte Kaut vill ge upp NHL, han är bara 23 år och är väl RFA hos Sharks, där han ju faktiskt fick chansen efter sejouren i Avs. Han blir kvar.
Sv: Silly season
SPOODI:
Det beror på men iaf kommer han in över våra befintliga spelare. Bra spelförståelse
Det beror på men iaf kommer han in över våra befintliga spelare. Bra spelförståelse
Sv: Silly season
KB:
Tycker den här killen är riktigt bra, dock lite osäker på hur knäskadan påverkar honom.
Tycker den här killen är riktigt bra, dock lite osäker på hur knäskadan påverkar honom.
Sv: Silly season
Tarasov: Jo. Är väl egentligen för han har kopplingen på fler än ett sätt med hans tidigare sejour här, Hinken/Colorado, polare med Woods etc. Är på rätt hylla och inte helt orimlig att drömma om.
Jag gillar att förutom hans spel på isen så uppvisade han en jäkla fin karaktär också, trots kort tid i klubben. Stod upp för lagkamrater.
Jag gillar att förutom hans spel på isen så uppvisade han en jäkla fin karaktär också, trots kort tid i klubben. Stod upp för lagkamrater.
+ 5
Sv: Silly season
SPOODI: Viksten funderar på att lägga av, har det tufft med cancer i familjen. Då är nog det sista han vill att flytta norrut längre ifrån sin familj
Sv: Silly season
Tarasov: Viksten från FBK då? Vi behöver en rightare till förstakedjan som kan göra poäng
Sv: Silly season
Bad_Brett:
En av få spelare man har en bild av, övriga namn vet man inte så mkt om ungefär som heponiemi
En av få spelare man har en bild av, övriga namn vet man inte så mkt om ungefär som heponiemi
+ 1
Sv: Silly season
SPOODI: Vettefan med Fagemo, har haft svårt att ens etablera sig i AHL under en längre tidsperiod trots att han kommit igång nu. Han är en begränsad spelare.
Sv: Silly season
Tarasov: Kaut har verkligen blivit forumets nya Darren Haydar. Ruskigt imponerande att bygga en sådan kultstatus efter 5 poäng på 8 matcher i klubben (ungefär samma poängsnitt som Edwin Hedberg hade).
Verkar ha lossnat för honom rejält efter flytten till Sharks dock - Någon speciell anledning till varför han skulle ge upp NHL-drömmen nu?
Verkar ha lossnat för honom rejält efter flytten till Sharks dock - Någon speciell anledning till varför han skulle ge upp NHL-drömmen nu?
+ 4
Sv: Silly season
Tarasov: defensiven är det viktigaste egentligen. Övertygad att Karlin kommer försöka spela med oss som han spelade med Västervik kommande säsong
Sv: Silly season
{10015}: både kaut och fagermo bör kunna göra 40p var i SHL, med en bra defensiv bör det räcka. Beror också på vad vi får in för center och en till ytter
Sv: Silly season
SPOODI: Den där forwardsuppställningen är alldeles för svag. Vi måste in med 5 forwards enligt mig för att iaf kunna utmana om en play in plats.
+ 2
Sv: Silly season
{10015}: om man tänker lite nytt då.
Woods-Ny-Kaut
Ny-dickinsson-fagermo
Aagard-EJK-Niederbach
Ohlsson-AP-Mannberg
Hade varit ganska intressant beroende på vad man tar in. Balanserade kedjor med en rightare i varje med
Edit: fast fart fan ska södergran in här
Woods-Ny-Kaut
Ny-dickinsson-fagermo
Aagard-EJK-Niederbach
Ohlsson-AP-Mannberg
Hade varit ganska intressant beroende på vad man tar in. Balanserade kedjor med en rightare i varje med
Edit: fast fart fan ska södergran in här
Sv: Silly season
hockey_21: Helt fel ålder på Videll, spelare i utförsbacken är inget vi ska satsa på.
+ 3
« Föregående · 2537267 · Nästa »