Silly season
« Föregående · 2537267 · Nästa » Till forumet
Sv: Silly season
Tarasov: Ännu en dag utan något nytt under solen, man börjar snart ge upp om Gradin.....
+ 1
Sv: Silly season
{10015}: Förlåt men fy fan vad besviken jag blev nu. Erik Walli Walterholm. Vad fan ska vi med han till
+ 1
Sv: Silly season
{9233}: Osar att vi gör oss av med Mannberg och eventuellt kanske fler för att få ännu bättre klass på forwardssuppställningen. Annars är jag besviken som fan.
Sv: Silly season
{10015}:
Tycker det är en klockren värvning! Det visar att vi inte drar oss för att uppgradera längre ner i truppen också!
Tycker det är en klockren värvning! Det visar att vi inte drar oss för att uppgradera längre ner i truppen också!
+ 4
Sv: Silly season
{9233}: Han var klar för grindif om de hade gått upp. 3 eller 4 lina... märkligt. Där har vi väl folk.
+ 1
Sv: Silly season
{9682}: vilken härlig 5a :) känns så skönt att man kan locka till sig bra spelare igen 🤠
+ 2
Sv: Silly season
LaddaFrånTaket: Är han tänkt för en tredje femma så är det en bra värvning. Kan knappast tänka mig att Hinken värvat honom för en första femma.
+ 1
Sv: Silly season
Gusse: skulle gissa att han är tänkt där men skulle vid skador och annat eventuellt kunna axla en roll högre upp om det faller väl ut tror jag.
Sv: Silly season
LaddaFrånTaket: Ska vi bryta med fler spelare i våran tredje och fjärdefemma är jag för detta till 100%. Men om Walli tar upp en av 4-5 platser som vi har att värva på forwardssidan, DÅ är jag missnöjd.
+ 1
Sv: Silly season
MorganaLefaey:
X - X - X
X - JD - Woods
Aagaard - Niederbach- Walli
Ohlsson - EJK - Södergran
Mannberg- AP - OP
Såhär tänker iaf jag i nuläget. Gissar att Mannberg får lämna.
X - X - X
X - JD - Woods
Aagaard - Niederbach- Walli
Ohlsson - EJK - Södergran
Mannberg- AP - OP
Såhär tänker iaf jag i nuläget. Gissar att Mannberg får lämna.
+ 1
Sv: Silly season
+ 2
Sv: Silly season
{10015}: Det är exakt det här jag velat. Hinken och Karlin har full koll på grejerna. Är en ypperlig värvning. Vet att han var väldigt uppskattad av TIK fansen och de ville ha kvar han. Ständigt hot med sin fart och tyngd. Det håller inte med Mannberg i en fjärdekedja i SHL. Nu ersätter Walli han rätt av.
NY-NY-NY
Woods-JD-Aagaard
Södergran-AP-Niederbach
Ohlsson-Jinesjö Karlsson-Walli Walterholm
Tycker detta är en väldigt bra grund.
NY-NY-NY
Woods-JD-Aagaard
Södergran-AP-Niederbach
Ohlsson-Jinesjö Karlsson-Walli Walterholm
Tycker detta är en väldigt bra grund.
+ 2
Sv: Silly season
MorganaLefaey: Eftersom det inte verka bli någonting med Bagenda, så är han ett bra alternativ enligt mig (om inte bättre). Båda är samma profil och är förmodligen tilltänkt att ha i en 3e/4e line
+ 1
Sv: Silly season
LaddaFrånTaket:
Det funkar också, 13,14 forward blir också viktig så skall vi dumpa 14 fw vill jag ha något annat
Det funkar också, 13,14 forward blir också viktig så skall vi dumpa 14 fw vill jag ha något annat
Sv: Silly season
Grattis till att ni värvat Walli! Hade inte haft något emot att ha honom kvar i TIK, samma sak som jag kände för Halloran. Ha bara förväntningarna på rätt ställe, det är ju knappast en spelare för en förstakedja. Men han utvecklades bra i TIK, så lycka till!
+ 4
Sv: Silly season
+ 2
Sv: Silly season
SPOODI: Spetsen kommer nog, tålamod är en dygd har jag hört. Man måste ha både spets och bredd för att klara det första året i SHL, tro mig vi Timråiter vet det allt för väl.
+ 1
Sv: Silly season
M Horava: Mattias P tror han blir nedflyttad till fjärde och får det att låta som att OP ryker. Är inte emot att OP ryker men är emot att Mannberg blir kvar. Kommer ej tillföra.
+ 1
Sv: Silly season
JonathanF:
"Skulle mycket hellre ta Bagenda, men han har en utvecklingspotential
"
Håller med dig, men var tar Bagenda vägen då?
Tyckte det vore skumt om MoDo hade värvat både Bagenda och Walli.
"Skulle mycket hellre ta Bagenda, men han har en utvecklingspotential
"
Håller med dig, men var tar Bagenda vägen då?
Tyckte det vore skumt om MoDo hade värvat både Bagenda och Walli.
Sv: Silly season
MoDoNörden: Walli går inte till en nykomling för att spela i en 4e kedja, han lämnade Timrå för att få en större roll någon annanstans, vilket han kommer få hos er.
+ 3
Sv: Silly season
{7043}: Precis skulle tro att han kommer få chansen i en andrakedja sen tar man det därifrån.
+ 2
Sv: Silly season
MoDoNörden: håller med! Tänker att rent gruppmässigt så finns det ju absolut viktiga bitar med att behålla nån sorts stomme. Dom som kämpat hårt för att knipa shl platsen lär ju slita som djur för att också behålla den.
Och - jag tror hinken kommer drämma till med en riktig klassvärvning från ahl. En riktig håll käften värvning. Kanske blir en ny Tambo! Vet vi vad tambellini har för kontraktsstatus ? Är det ingen från den truppen som skulle kunna vara aktuell för oss?
Och - jag tror hinken kommer drämma till med en riktig klassvärvning från ahl. En riktig håll käften värvning. Kanske blir en ny Tambo! Vet vi vad tambellini har för kontraktsstatus ? Är det ingen från den truppen som skulle kunna vara aktuell för oss?
Sv: Silly season
modomille: Lucas Wallmark finns ledig på marknaden. Han har säkert gett upp Löven drömmen och kommer till sitt riktiga hjärtelag
+ 1
Sv: Silly season
X - X - X
Woods - Dickinson - Walli
Aagard - AP - Niederbach / Södergran
Ohlsson - EJK - Södergran / Niederbach
Måste till nå djävulska superförvärv till förstakedjan med den uppställningen
Woods - Dickinson - Walli
Aagard - AP - Niederbach / Södergran
Ohlsson - EJK - Södergran / Niederbach
Måste till nå djävulska superförvärv till förstakedjan med den uppställningen
+ 1
Sv: Silly season
{10015}: tycker det är märkligt beslut. Enligt mig har Mannberg varit bättre än OP denna säsongen, har även viktig SHL erfarenhet
+ 2
Sv: Silly season
SPOODI: Bättre än OP men han har inte varit tillräckligt bra för det. Trots OP:s MoDohjärta så håller han inte för SHL, förväntar mig att han blir utlånad.
« Föregående · 2537267 · Nästa »