{5647}: ekonomivarianten är ju Conny Strömberg...vill till allsvenskan
Södertälje - Modo
« Föregående · 1935127 Till forumet
Sv: Södertälje - Modo
Gavelo: Hur kan kvalitetskillnaden vara så fruktansvärt stor när t.ex Timrå spelar med en något tillspetsad allsvensk trupp i SHL?
Varken Mora eller Örebro känns omöjliga heller i ett kval, om man tar med i beräkningen att de som kvalar nedåt kommer med ett stukat självförtroende efter att ha förlorat under en hel säsong, medan de som kvalar uppåt har motsatt historia och skyhögt självförtroende.
Nej, jag tror tvärtom att de som tar sig till kval i år har goda chanser att slå sig upp.
Varken Mora eller Örebro känns omöjliga heller i ett kval, om man tar med i beräkningen att de som kvalar nedåt kommer med ett stukat självförtroende efter att ha förlorat under en hel säsong, medan de som kvalar uppåt har motsatt historia och skyhögt självförtroende.
Nej, jag tror tvärtom att de som tar sig till kval i år har goda chanser att slå sig upp.
Sv: Södertälje - Modo
Tyler Durden:
Glömde bort Berglund, kanske han är den optimala på Point. Om man kollar han historia i J-lagen så har en förmåga att göra mål på det nivåerna dessutom går inte så mkt på kraft verkar det som.
Glömde bort Berglund, kanske han är den optimala på Point. Om man kollar han historia i J-lagen så har en förmåga att göra mål på det nivåerna dessutom går inte så mkt på kraft verkar det som.
« Föregående · 1935127