+ 6
Södertälje- Modo 2020-11-13
« Föregående · 2099573 Till forumet
Sv: Södertälje- Modo 2020-11-13
{8671}: Att tappa 2 spelare med mer potential än andra i 3 -4 kedjan som nu skall flyttar uppåt är ingen lek inte ens för oss , det kommer att märkas helt klart .
.
.
Sv: Södertälje- Modo 2020-11-13
Rallarn: Du får börja släktforska efter en Timråframgång. Börja vid 1968 och gå bakåt...
+ 5
Sv: Södertälje- Modo 2020-11-13
Rallarn:
Gå igenom historiken i er bok, det var ju inte ett korttidslån ni tog in, de skulle vara kvar längre än 15 november, sedan drar de 13 november. Det var ju dina argument att det absolut inte var korttidslån då de skulle stanna länge, kanske hela säsongen och iaf minst fram till nhl startar, och den skulle ju omöjligt starta i januari.
Gå igenom intervjun med nubben så förstår du vilken hög häst han precis ramlade ner från, klagar på andra klubbar och vill vara lite bättre och hävda att han inte bygger lagen med lån, det var ju inte hans sätt.
Helt ärligt skiter jag i vilket gör inte vårt lag eller spel bättre, men du måste ju själv se det sekt liknande i att hylla allt nubben gör. Trots att han står med byxorna nere för andra gången.
Gå igenom historiken i er bok, det var ju inte ett korttidslån ni tog in, de skulle vara kvar längre än 15 november, sedan drar de 13 november. Det var ju dina argument att det absolut inte var korttidslån då de skulle stanna länge, kanske hela säsongen och iaf minst fram till nhl startar, och den skulle ju omöjligt starta i januari.
Gå igenom intervjun med nubben så förstår du vilken hög häst han precis ramlade ner från, klagar på andra klubbar och vill vara lite bättre och hävda att han inte bygger lagen med lån, det var ju inte hans sätt.
Helt ärligt skiter jag i vilket gör inte vårt lag eller spel bättre, men du måste ju själv se det sekt liknande i att hylla allt nubben gör. Trots att han står med byxorna nere för andra gången.
+ 3
Sv: Södertälje- Modo 2020-11-13
Rytter: Alla var säker på att de skulle stanna säsongen ut, när toppkonkurrenterna stärkte upp så måste man aggera, undra om glader skådat lagen från ettan för de ser riktigt starka ut, starkare än på länge. Hoppas ni är redo.
+ 3
Sv: Södertälje- Modo 2020-11-13
Rallarn:
#efterhandskonstruktion
Ser att du säger att ni klarar er bra utan dem, det gör ni säkert, spelare som snittar nästan 1p per match är.ju inget att ha.
#efterhandskonstruktion
Ser att du säger att ni klarar er bra utan dem, det gör ni säkert, spelare som snittar nästan 1p per match är.ju inget att ha.
+ 1
Sv: Södertälje- Modo 2020-11-13
Olli Hahl: Jag har börjat att gilla er Timråiter...Kanske vi är lika stora klyktattare allihopa?
+ 1
Sv: Södertälje- Modo 2020-11-13
Rytter: spelare som får istid i 1:a/2:a femman och konstant i pp ligger bra till för att snitta en poäng per match. Det finns det andra i laget som kan göra också om dom får chansen.
+ 1
Sv: Södertälje- Modo 2020-11-13
Rytter: Näe, vi har större krav. Därför släppte vi Ohlsson till er
+ 3
Sv: Södertälje- Modo 2020-11-13
Rytter: Snitta 1p per match låter bekant... Råkar inte finnas något lag som också gör det?
+ 3
« Föregående · 2099573
Att man går ner i lön har ju en viss självbevarelsedrift också. Man vet att det finns en massa spelare på marknaden som spelar för noll och inget för att få hålla igång. Då är det nog lätt att säga att man går ner i lön för ”kärleken till klubben”.