Södertälje SK - MODO 5/11 -05
« Föregående · 610362 · Nästa » Till forumet
Sv: Södertälje SK - MODO 5/11 -05
Myggan: Yes! Det krävdes enorma mängder själskadebeteende för att få sin vilja igenom.
Sv: Södertälje SK - MODO 5/11 -05
Salle: Åfan, så Svarten har alltså gjort två mål medan jag suttit och druckit Julmust och ätit dillchips.
Trevligt
Trevligt
Sv: Södertälje SK - MODO 5/11 -05
Mats Edström: Jag känner att jag vill ändra min röst i omröstningen, men det är ju iofs. aldrig för sent att ge upp.
Nu behöver Svarten bara göra ett mål till i nummerärt överläge, för Salle har ju betalt från Södertäjje också.
Nu behöver Svarten bara göra ett mål till i nummerärt överläge, för Salle har ju betalt från Södertäjje också.
Sv: Södertälje SK - MODO 5/11 -05
Paddan: Jag vill också ha en semla. Perfekt novembermat. Julmust, pepparkakor och semlor. Mums, året runt.
Sv: Södertälje SK - MODO 5/11 -05
Poffa:
Då ska det vara temlor från Rotas, annars gills det inte.
Hmmm, nu tänkte kommentatorn släppa in timrå i matchen också men tog tillbaka det i sista sekund!
Då ska det vara temlor från Rotas, annars gills det inte.
Hmmm, nu tänkte kommentatorn släppa in timrå i matchen också men tog tillbaka det i sista sekund!
Sv: Södertälje SK - MODO 5/11 -05
Lumber Jack: "Många ajsingablåsningar av Modo". Sysslar man med sånt i laget?
Sv: Södertälje SK - MODO 5/11 -05
Mats Edström: Jag tror kommentatorn varit ute och kollat halvljuset i 2:a pausen. Han både pratar och sluddrar mycket mer nu är tidigare perioder.
Sv: Södertälje SK - MODO 5/11 -05
Salle:
Misstänker även att glykolen blev kollad eller var det Kollar???
Misstänker även att glykolen blev kollad eller var det Kollar???
Sv: Södertälje SK - MODO 5/11 -05
Lyssnar ni på webradion? Själv har jag inte fått in P3 på två minuter.
Sv: Södertälje SK - MODO 5/11 -05
Salle: Jaa! Men inte Svarten den här gången. Vem är det, vem är det? Horava!
Sv: Södertälje SK - MODO 5/11 -05
Salle:
Undra om det kommer grinas i Brynäsboken hela kvällen? Leksand leder med 4-1. Moahahaha!
MODO gör 3-1. HÄRLIGT!
Sv: Södertälje SK - MODO 5/11 -05
Mats Edström: Nu tror jag att vi garanterat en sju, eller åttapoängsvecka.
Sv: Södertälje SK - MODO 5/11 -05
Mats Edström:
"Skit i det!" Haha, äntligen lite inlevelse från kommentatorn. :-)
« Föregående · 610362 · Nästa »