Södertälje SK - MODO 5/11 -05
Då ska det vara temlor från Rotas, annars gills det inte.
Hmmm, nu tänkte kommentatorn släppa in timrå i matchen också men tog tillbaka det i sista sekund!
Misstänker även att glykolen blev kollad eller var det Kollar???
Salle:
Undra om det kommer grinas i Brynäsboken hela kvällen? Leksand leder med 4-1. Moahahaha!
MODO gör 3-1. HÄRLIGT!
Mats Edström:
"Skit i det!" Haha, äntligen lite inlevelse från kommentatorn. :-)
Vi förlorar idag skotten med 39-32 men vinner med 1-4. Det betyder alltså att vi har nio poäng och 14-5 på tre matcher
Krizans ingripande innan 1-0 såg lite lustigt ut. Vad skall han stoppa pucken för? Den hade ju gått ner i hörnet annars ju.
Salle:
Vad sysslar Stañja med på Svartens första mål? Det är inget speciellt hårt skott men han verkar nästan oberedd på skottet.
Vad det gäller SSK:s mål så är det nog en ren reflex från Krixan att rädda där. Det är snarare så att det är svagt av backen att inte hålla undan Kollar.
Ja, sådant kan jag också tänka mig mer av. Gärna på helger då jag inte jobbar.
Frisco:
Jag förstår vart du vill komma. Du vill bränna upp en förort. Och med tanke på ditt ultrafascistiska hat mot Gullänget så är det väl vi som får stå i skottgluggen igen.
NOTISER 6 november
4(4)
ISHOCKEY Följande ändringar har
gjorts i Tre Kronors trupp: In:
Tim Eriksson, LHC; Jimmie Ölvestad,
Dif; Per Hållberg FBK. Ut: Mikael
Renberg, LHF, Per Svartvadet, Modo;
Thomas Rhodin, FBK.
Lumber Jack:
Jag tror det är känningar från matchen i tisdags mot Mora. Han gick ju av med tio kvar då efter att ha blivit tacklad av Timmy. Han har spelat de två senaste matcherna med ajaj, om jag förstod saken rätt.
Paddan:
Nä, jag äter bara semla en dag om året.