Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
« Föregående · 2472989 · Nästa » Till forumet
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
jonsson: Haha alla ramlar i den situationen och ingen får träff på pucken
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
jonsson: Skönt att ha lite domarflyt med oss i alla fall. Solklar tripping där av Halloran
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Sigge: Ville sskaren stå hade han gjort det.
Tycker nivån har varit bra ikväll, förutom femman.
Tycker nivån har varit bra ikväll, förutom femman.
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Sigge: Fast vad ska halloran göra. Hans klubba fastnar/låses fast och ramlar och ssk spelare åker på honom när han ligger passiv och gör inget för att hålla fast ssk eller förstöra.
+ 1
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
{7639}:
Sådär, lite skitmål med oss det tar vi alla dagar i veckan.
Retroaktivt efter alla klara lägen vi missat i många matcher.
Sådär, lite skitmål med oss det tar vi alla dagar i veckan.
Retroaktivt efter alla klara lägen vi missat i många matcher.
+ 1
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Nu blire hjärtklapp i 3 minuter då ser om vi kan hålla i detta!
+ 1
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Rytter: Frågan är om vi gynnas av att EJK får mycket mer istid nu.
+ 2
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Basti: Med risk för att vara negativ, nu lär vi få poäng åtminstone...
+ 1
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Keriksson: Vill se att vi backar hem nu med defensiven i fokus. Inga utflykter så att vi får spelvändningar emot oss
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Bad_Brett:
Jag tror vi gynnas av att få självförtroende, t.ex klarat BP i 5 min där vi till och med kvitterar gör att man växer.
Samt att lite skitmål trillar in.
Sedan i en enskild match kan det vara bra att gå kort på folk, men i långa loppet vill jag ha Vela och Niederbach I truppen.
Jag tror vi gynnas av att få självförtroende, t.ex klarat BP i 5 min där vi till och med kvitterar gör att man växer.
Samt att lite skitmål trillar in.
Sedan i en enskild match kan det vara bra att gå kort på folk, men i långa loppet vill jag ha Vela och Niederbach I truppen.
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Det är helt sinnesjukt hur jävla dåligt detta är alltså
+ 2
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
{10015}: Det är alldeles för tamt. SLÅ pucken allt vad ni kan!
+ 2
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Det är fan en bedrift att dom lyckas ändå.. Hahaha.
+ 2
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
{10015}:
Rätt typiskt att vi blir rädda.att förlora när vi är nära vinst.
Men sjukt slarv att inte få ut pucken när vi har den under kontroll flera gånger.
Rätt typiskt att vi blir rädda.att förlora när vi är nära vinst.
Men sjukt slarv att inte få ut pucken när vi har den under kontroll flera gånger.
+ 2
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Glöm SHL. På riktigt. Glöm det. Så jävla pinsamt dåligt.
+ 3
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Heyerdal: nog är det förjäkligt vi får inte ut pucken, 6, 24 o 20 sek suck
+ 1
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Så jävla surt. Vi är så jävla dåliga på att försvara en ledning.
+ 1
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Ssk gör alltså mål i sista spelminuten i alla 3 perioder. Fan spelar vi inte klart för?
+ 3
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Robin Moberg: Om man ska nöjas med något ikväll så är det att vi har 1p iaf och att Björklöven också tappar minst 1p
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
modomille: Det är inte en slump längre att vi släpper in en puck när motståndarna tar ut målvakten
+ 1
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Steken84: Så 2 mål på grund av att de inte kan få ut pucken. Men galet att det blind pass så landar de sen i ett friläge för en ssk kille.
+ 1
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Dexter : Är någon ens besviken? Ganska givet hur det skulle sluta.
Vi går bort oss fullständigt i markeringen som vanligt.
Vi går bort oss fullständigt i markeringen som vanligt.
+ 1
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Var i helvete är offerviljan. Kasta er, använda händer och alltihop för att få ut fanskapet.... så jävla less
Sv: Södertälje SK - MoDo Hockey : 2023-02-17
Vikingen: Ja absolut, och det är inte som att det händer av en slump eller att det handlar om otur.
+ 1
« Föregående · 2472989 · Nästa »