Tack pojkar!
« Föregående · 422217 Till forumet
Sv: Tack pojkar!
Mats Edström: Det fick man. En elektrisk förväntan, En ovationshyllad entre (trots yxdebaclet) osså Tröjan ner från taken och en J-A massa jubel.
Sen var matchen riktigt sevärd.
Sen var matchen riktigt sevärd.
« Föregående · 422217
Hoppas att alla ni som var på plats fick valuta för pengarna.