Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
« Föregående · 1337540 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
MODOJohan: Skrämmande. Som de sa på tv. Ska man vinna matcher får man inte släppa in sådant där
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
MorganaLefaey: hmm korrekt. Och Cheaper by the dozen-syndromet börjar yttra sig hos vår randige vän.
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
MODOJohan: Extra viktigt att vi tar tre poäng idag då Frölunda leder med 4-0 och ökar på deras målskillnad i pluskant
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Lumber Jack: Indeed, nu får det räcka med utv för vår del. Timrå, nä dom gör ju inga regelbrott alls....
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
MODOJohan: Va fan, inser just nu att Pikkarainen skulle bli så totalt ägd i en fight med OKT. Pikkarainen gör sig mindre än Brodin och kryper ner i ett litet skal då han inser vem han muckar med.
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
MODOJohan: Han ÄR så jäkla rädd 63an för 55an... Vilken respekt han inger Tolle..
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Slutspelshockey i Januari, gött!
Vidöppet inför sista, känns som att ett TIK-mål ligger lite i luften.
Vidöppet inför sista, känns som att ett TIK-mål ligger lite i luften.
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
MODOJohan:
Härlig intensiv match. Missade första halvan, men det verkar vara grym stämning både på läktaren och på isen. KUL!!!
Härlig intensiv match. Missade första halvan, men det verkar vara grym stämning både på läktaren och på isen. KUL!!!
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
bisterfinnen: Men ska vi vinna idag så måste vi dra ifrån. Uddamålsledning KOMMER att resultera i kvittering i sista sekund som vanligt mot Tik.
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Vi slänger in kepsar på isen! Nåååååååååååååååååååååååååååååådsch
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
ÖKA - KÄMPA dånar i webradion samtidigt som det blir 2-5. Vackert.
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Stackars lilla Timrå som får förlita sig på en andrahandsmålis från Almtuna ;)
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Martin S : Tror det är en variant av dyngtjong och snelugg. Byron Ritche for president.
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
MODOJohan: Två minuter PP för oss då förstår jag bättre. Bra av Byron att stå upp och visa att man inte åker mot Tarkki på det sättet.
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Martin S: Jobbigt att få 5+20 för fighting när man bara skallar knytnäve. Extra surt att få tvåan för if då ;)
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Martin S: Man kanske skulle kunna stämma upp i allsång:
Viiii vill haaa mera, så mycket mera!
Viiii vill haaa mera, så mycket mera!
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
MODOJohan: Samt, ponera att Timrå skulle spela i AS nästa säsong. Då skulle vi få tillbaka hundratusen fans från Medelpad som vände kappan efter vinden då Timrå gick upp! Har man en gång gjort det, ja då går det ännu en gång.
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Varför frågar Petter Nagy om hur namnet uttalas? Om han hade bara sett MTV så hade han haft svaret redan :)
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
VI SKA VINNA SM GULDET, VI ÄR SVERIGES BÄSTA! VI ÄR MODO, MODO HOCKEY, MODO HOCKEY IFRÅN STAN! VI SKA VINNA SM GULDET, VI ÄR SVERIGES BÄSTA LAG!!!!!!!!!!!!!
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
MODOJohan: Personligen hoppas jag Timrå inte åker ner i as. Även om vi tappar lite fans och ungdomar som går till Modo. Att ha den där lilla taggen i skon en bit söderut ökar känslorna och matcher mot dem väcker så mycket mer känslor än de mot skelleftå. Sen kan man fråga sig själv hur roliga matcher mot Örebro vore.
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Fy fan vilken kul match, helt jäkla sagolik seger. Klacken och resten av Modoiterna på plats bidrog till en magisk stämning!
Stor känga till Canal plus dock som inte ens visar när spelarna tackar den enorma klacken. Tänk vilket liv det hade varit om DIF hade varit på plats i SSK med en liknande klack.
Stor känga till Canal plus dock som inte ens visar när spelarna tackar den enorma klacken. Tänk vilket liv det hade varit om DIF hade varit på plats i SSK med en liknande klack.
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Ikväll tänkte jag vara förutsägbar.
Docka av tjockt segt vax: Mattias Karlsson
Docka av sågspån: Ilkka "Small Dick" Pikkarainen.
Men sedan tar vi och lugnar ner oss och fokuserar på Färjestads-matchen på tisdag, det här var ju faktiskt bara Timrå vi slog.
Docka av tjockt segt vax: Mattias Karlsson
Docka av sågspån: Ilkka "Small Dick" Pikkarainen.
Men sedan tar vi och lugnar ner oss och fokuserar på Färjestads-matchen på tisdag, det här var ju faktiskt bara Timrå vi slog.
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Grattis, det är bara till att hämta ut SM-GULDET1!!1 !
Hoppas att man slipper er "glädje" i vår gb åtminstone för ikväll. Vissa förstår nog inte varför, men jag hoppas att andra har så pass mycket innanför pannbenet iaf.
Hoppas att man slipper er "glädje" i vår gb åtminstone för ikväll. Vissa förstår nog inte varför, men jag hoppas att andra har så pass mycket innanför pannbenet iaf.
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Ambroo: Håller med dig, kan inte vara roligt att vara TIK just nu. Föregå med gott exempel och låt de lida ifred.
Nu har jag en del videomaterial att klippa ihop. :)
Nu har jag en del videomaterial att klippa ihop. :)
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
bisterfinnen: Blir lite lätt sugen på HV i JKPG på torsdag. Undrar om man kan ringa någon stackars bakis sydare i morgon och köpa biljett. Risken är väl att de är slut tills dess. Men, men...
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Björn W: Fyfan vad härligt med vinst, och vilken moral och vilken super kedja vi har värvat! Härlig lördag detta blir slutspel.
...visst ja jag hejar ju på timrå, fyfan skit lag!
Grattis till segern!
...visst ja jag hejar ju på timrå, fyfan skit lag!
Grattis till segern!
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Patrik Källstr: Om du är bättre på att knyta en slipsknut än Leif Boork, definitivt.
« Föregående · 1337540 · Nästa »