Truppen 15/16
honken21:
Ja, transatlanter är individualister. Dom kan inte spela som ett lag. Bra poäng där, du. Du har rätt.
Nåja, med det där hade i alla fall inte släppts till med riktiga domare.
Det kan visa sig bli lite för mkt orutin. Reideborn skulle ju helst steppa upp iaf ett steg sen i fjol.
Spontant verkar det inte skett.
Forsberg 1978: Tyvärr så lär det knappast bli bättre över en natt. Kan ta många omgångar innan dom får ordning på försvaret. Frågan är då hur långt efter vi ligger. Svarten måste börja kolla målvakter, även om Reideborn måste få några omgångar på sig.
Har längtat till att säsongen skall starta, förstör inte det nu Modo
J F K: 3-6 och det är bara ni som skapar chanser. Hahahahaha...nej, vänta. HAHAHAHAHAHA.
Antar att ni dominerade mot SAIK också.
Tror det är dags att plocka in en ny målvakt tyvärr, även om vi gör misstag så känns det inte som om dom 2 vi har just nu skulle rädda en badboll :/.
Sedan har jag sagt tidigare med om att man tog en otroligt stor risk med att inte ha Welch här från start det kan bli väldigt dyr köpt.
Men vi måste ju endå se positivt på mycket med framåt är det ju en hel del att plussa på.
Vibbar aldrig någonsin haft ett sämre målvaktspar inför säsongen.
Återigen ett gratismål.
Verkar som att defensiven är sådär alltså?
För första gången på ett tag skapar vi i alla fall många målchanser.
Brynäs "en bra start" kan vara det värsta skitsnacket genom tiderna för att mjölka kommunen på pengar. Räckte det inte med att kommunen köpte ett gym som inte ens byggdes?
J F K:
En annan skillnad är att vi inte utnyttjar motståndarnas misstag tillräckligt ofta. Pudas, Zanetti och Porseland har ju alla gett oss ett par fina chanser här i andra som vi misslyckats att utnyttja.
Ska vi spela såhär fruktansvärt dåligt försvarsspel och har en målvakt som kastar in puckar blir det jobbigt, även om vi skapar väldigt mycket chanser framåt.
J F K:
Det var Whitney som var den andra backen. Tyvärr var det väldigt svårt spelat av Lapierre i offensiv zon, som gör att brynäs kan vända snabbt, sedan hamnar Djuse på mellanhand när han försöker vinna tillbaka pucken men jobbar ikapp bra, Whitney står på mellanhand där måste han ju ta bort passet, Djuse och Reideborn har ju den andra ifall han måste gå på skott.
Allt är som vanligt, målen är inte pga massivt spelövertag hos motståndarna utan rejält slarv från vår sida.
Brynäs är klasser sämre än jag väntat mig.
Är på matchen i hudik och skäms över skiten.
Redigerad kommentar