Västervik - Modo 2020-12-30
« Föregående · 2118823 Till forumet
Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Confusius: Jag tror inte 7-10 spelare medvetet tar dåliga beslut för att få en ny tränare vid förlust. men finns det ett rötägg så bort!
+ 1
Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Nucky: Det där var en sågning som heter duga! Han har helt rätt dessutom Adam.
+ 8
Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
jonsson: Ja det är ju bara 10 poäng upp, men med värnar form är det snart 15 och i februari är topp 6 en utopi!
Positivt är iaf att man ska ha möte med Styf i morgon och diskutera , jag hoppas innerligt att man beslutar sig för att plocka in en huvudtränare!
Positivt är iaf att man ska ha möte med Styf i morgon och diskutera , jag hoppas innerligt att man beslutar sig för att plocka in en huvudtränare!
+ 7
Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Gavelo: intervju med Perra i cmores sändning, kan tänka sig ett uppdrag i någon klubb om det känns rätt för honom
Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
jonsson: Hoppas du har snabbspolning att tillgå, annars rekommenderar jag nån gammal slutspelsmatch från 2007, gärna den där Horava Junior klackar in en superlobb i kvarten mot Sydkorea
+ 1
Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
jonsson: ett avlångt frimärke :). Undrar hur högt upp den pucken var
+ 1
Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
jonsson: Troligen det mest spektatulära o viktiga mål jag bevittnat
Med risk för avstängning härinne då. Vi måste få nåt positivt nu inför nästa år
Med risk för avstängning härinne då. Vi måste få nåt positivt nu inför nästa år
Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Heyerdal: Det är läge för honom nu. Om ni förlorar nästa match så har ni 27 p på 24 matcher vilket är exakt vad LIF hade 2015 när Perra kom in. Resten behöver vi inte orda om!
+ 3
Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Signature: tror med han hade varit rätt. Jag tror inte att det är specielt svårt och få ordning på detta om man är en riktig hockey tränare det är inte Styf hur mycket man än vill att han ska vara det. Laget behöver en ledare sedan måste jag ifrågasätta hur fan Mikkelson kan vara kapten med så många yngre spelare behövs verkigen en ledare och helst någon med stark modo anknytning. Laget är det nog inga fel på i sig man behöver någon som styr upp deta bara och det är perra rätt person och göra.
+ 3
Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
{9234}: Är beredd att hålla med trots att hans stil inte kan betraktas som ”modern”. Hörde någon intervju med Perra och det han gjorde med LIF var att börja med enkla övningar för att skapa självförtroende etc. Om det skulle passa Modo låter jag givetvis vara osagt!
Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Signature: ja det är nog något sådant som måste till har sätt några modo matcher man har ju lite förkärlek till hockeyallsvenskan ändå och att det går dåligt för stor lag som modo är inte bra alls för någon i ligan intresset försvinner. Visst finns timrå björklöven osv men ingen annan klubb kommer nära modo som är ett klassiskt hockeylag på en helt annan nivå. Hoppas man får ordning på deta tror det hade varit bra för svensk hockey.
+ 2
Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
{9234}: Håller med om Mikkelson. Han är en högst medioker back i en högst medioker backsida(just nu)
Vi är i ett stort behov av att få tillbaka Corrado och Viklund.
Den spelare som brinner mest är i mitt tycke Sylwander. Frustrationen lyser i ögonen på honom, och han kämpar och sliter som få andra. Ge honom kaptensbindeln🔥
Vi är i ett stort behov av att få tillbaka Corrado och Viklund.
Den spelare som brinner mest är i mitt tycke Sylwander. Frustrationen lyser i ögonen på honom, och han kämpar och sliter som få andra. Ge honom kaptensbindeln🔥
+ 10
Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Nucky: Instämmer helt, Sylwander känns som en kille som skulle lyfta med mer ansvar🙂
+ 2
Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Undra hur mötet med Glader och Styf går?
Skulle vilja va en fluga på väggen där.
Skulle vilja va en fluga på väggen där.
+ 7
Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Nucky: Hade gärna velat att Sylle och Liljewall återvänder till Rbk.
Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Charliejfz: Förstår det. Han håller fanan högt häruppe åt er skåningar👍
+ 3
Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Nucky: Om vi anser detta om Brendan Mikkelsson så bör man ha detta i åtanke när man pratar om Jan Axel Alavaara som framtida sportchef.
Det var Jan-Axel som som gav Glader stora tummen upp för värvningen av Brendan!
Det var Jan-Axel som som gav Glader stora tummen upp för värvningen av Brendan!
Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Gavelo: Hur ser J-As kontrakt ut, tre år men är denna säsong andra el tredje?
Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Gavelo: Glader känner väl Mikkelson sedan Luleå-tiden?
Han bör ha bra koll själv kan man tycka
Han bör ha bra koll själv kan man tycka
+ 2
« Föregående · 2118823
Ha då i åtanke att man ska värva 7-10 ersättare över natten.