VIK - MoDo
« Föregående · 407571 Till forumet
Sv: VIK - MoDo
Magnus:
Hmm. Du är en modig man.
Här försöker jag varna dig för en eventuell katastrof som kan drabba dig och du väljer att ignorera varningen. Det är endera mycket modigt eller mycket dumt och eftersom jag är så snäll så väljer jag att kalla dig modig.
Hmm. Du är en modig man.
Här försöker jag varna dig för en eventuell katastrof som kan drabba dig och du väljer att ignorera varningen. Det är endera mycket modigt eller mycket dumt och eftersom jag är så snäll så väljer jag att kalla dig modig.
Sv: VIK - MoDo
YaQoP: Jag gillar hockey dock, all hockey är bättre än ingen hockey... Lovar att varna när jag går av servern dock, var beredda! :)
Sv: VIK - MoDo
Håller på o svimma, stängde winampen i pausen för att se på Waldner, VARFÖR stängde jag inte bara av ljudet?
Server Full, suck.
Server Full, suck.
Sv: VIK - MoDo
Magnus:
Om du inte frivilligt släpper platsen så kommer jag att spamma dig så du inte hittar ut på nätet mer. ;-)
By the way, jag lyssnar nu.
Om du inte frivilligt släpper platsen så kommer jag att spamma dig så du inte hittar ut på nätet mer. ;-)
By the way, jag lyssnar nu.
Sv: VIK - MoDo
Poffa: Det är JÄTTEKUL att som Mifare höra lite webradio med hockey. det vill säga när jag vrider upp volymen var tionde minut!
Är det folk som inte kan höra här?
Jag skulle kunna sälja min plats till högstbjudande. Får jag 50 spänn? :)
Är det folk som inte kan höra här?
Jag skulle kunna sälja min plats till högstbjudande. Får jag 50 spänn? :)
Sv: VIK - MoDo
65Selander:
Masa dig därifrån då och lämna plats för de som skall lyssna, jäkla Brynäsare!
Masa dig därifrån då och lämna plats för de som skall lyssna, jäkla Brynäsare!
Sv: VIK - MoDo
NuMo:
Om du nu skall ljuga kan du ju försöka göra det lite snyggt så det finns en chans att man går på det i alla fall.
Om du nu skall ljuga kan du ju försöka göra det lite snyggt så det finns en chans att man går på det i alla fall.
Sv: VIK - MoDo
Poffa: Klippt från www.vik.se:
Idag testar vi den kommande webradio funktionen. Ni som vill lyssna kan göra det (obs, de 30 först till kvarn).
Adressen är pixie.hygglo.net:7000/listen.pls
Observera att detta är ett test där vi testar både tekniken och oss själva :)
Vi kommer sända hela matchen LIVE direkt ifrån Rocklunda.
Vi startar ca 1845
Idag testar vi den kommande webradio funktionen. Ni som vill lyssna kan göra det (obs, de 30 först till kvarn).
Adressen är pixie.hygglo.net:7000/listen.pls
Observera att detta är ett test där vi testar både tekniken och oss själva :)
Vi kommer sända hela matchen LIVE direkt ifrån Rocklunda.
Vi startar ca 1845
Sv: VIK - MoDo
Poffa: Oscar Hedman, 2 min. Fasthållning men kommentatorerna ville ha det till crosschecking från behind.
Sv: VIK - MoDo
modoante:
Lite info så länge är ni snälla. Server full säger skräpet. Vad är det för skituppkoppling de använder sig av?
Endera skriver ni ut vad som händer eller så slutar ni lyssna och låter mig lyssna istället, okej?!?!
Lite info så länge är ni snälla. Server full säger skräpet. Vad är det för skituppkoppling de använder sig av?
Endera skriver ni ut vad som händer eller så slutar ni lyssna och låter mig lyssna istället, okej?!?!
VIK - MoDo
På www.vik.se finns fäljande text om matchen utlagd:
---
16.08.2004 kl. 20:50
Inför VIK-MODO
Imorgon möter VIK elitserielaget MODO i säsongens första riktiga träningsmatch, ett lag som inte besökt Rocklundahallen sedan våren 2000. Att den spelas över huvud taget kan vi tacka ex-VIK:aren Tommy Salo för. Salo hade nämligen en match mot VIK som krav när han skrev på kontraktet med MODO. Båda lagen har varsin match i benen, igår vann MODO med 2-0 på hemmaplan mot Ässät som spelar i finska förstaligan. Som bekant slutade VIK:s första match denna säsong med ett svidande nederlag med 1-5 mot Arboga som försvarade sin DM-titel.
Vad gäller morgondagens lag så är det lite osäkert men det mesta talar för att uppställningen till största delen kommer att se ut som mot Arboga. MODO kommer med ett namnstarkt lag även om det fortfarande är oklart hur det blir med det största namnet av alla, Peter Forsberg. Spela eller inte spela, det är frågan. Enligt ett uttalande av Tommy Salo i förra veckan så skall Foppa spela men den opererade magmuskeln är tydligen inte helt återställd än så det blir att vänta till imorgon innan den frågan kan få ett slutgiltigt svar. I övrigt så återfinns förutom Salo NHL-rutin i form av Hans Jonsson, Andreas Salomonsson och Per Svartvadet. En spelare som nästa höst med största sannolikhet blir lagkamrat med Mats Sundin är nyförvärvet från Frölunda, Alexander Steen. Det är med andra ord ett starkt lag VIK ställs mot imorgon och grabbarna måste verkligen leverera en topp-prestation för att ha en chans till seger.
---
Biljetterna till MODO-matchen tisdagen den 17 augusti 19.00 är nu släppta
Biljettpriser VIK - Modo
Sittplats numrerat 150 kr Köpes på kansliet
Ståplats vuxen 100 kr Köpes matchdagen
Ståplats Ungdom 0-16 år 50 kr Köpes matchdagen
---
16.08.2004 kl. 20:50
Inför VIK-MODO
Imorgon möter VIK elitserielaget MODO i säsongens första riktiga träningsmatch, ett lag som inte besökt Rocklundahallen sedan våren 2000. Att den spelas över huvud taget kan vi tacka ex-VIK:aren Tommy Salo för. Salo hade nämligen en match mot VIK som krav när han skrev på kontraktet med MODO. Båda lagen har varsin match i benen, igår vann MODO med 2-0 på hemmaplan mot Ässät som spelar i finska förstaligan. Som bekant slutade VIK:s första match denna säsong med ett svidande nederlag med 1-5 mot Arboga som försvarade sin DM-titel.
Vad gäller morgondagens lag så är det lite osäkert men det mesta talar för att uppställningen till största delen kommer att se ut som mot Arboga. MODO kommer med ett namnstarkt lag även om det fortfarande är oklart hur det blir med det största namnet av alla, Peter Forsberg. Spela eller inte spela, det är frågan. Enligt ett uttalande av Tommy Salo i förra veckan så skall Foppa spela men den opererade magmuskeln är tydligen inte helt återställd än så det blir att vänta till imorgon innan den frågan kan få ett slutgiltigt svar. I övrigt så återfinns förutom Salo NHL-rutin i form av Hans Jonsson, Andreas Salomonsson och Per Svartvadet. En spelare som nästa höst med största sannolikhet blir lagkamrat med Mats Sundin är nyförvärvet från Frölunda, Alexander Steen. Det är med andra ord ett starkt lag VIK ställs mot imorgon och grabbarna måste verkligen leverera en topp-prestation för att ha en chans till seger.
---
Biljetterna till MODO-matchen tisdagen den 17 augusti 19.00 är nu släppta
Biljettpriser VIK - Modo
Sittplats numrerat 150 kr Köpes på kansliet
Ståplats vuxen 100 kr Köpes matchdagen
Ståplats Ungdom 0-16 år 50 kr Köpes matchdagen
« Föregående · 407571
Finns väl bara 35 platser än så länge på VIK:s webbradio, de testkör ju.