VIK - MoDo
« Föregående · 407571 · Nästa » Till forumet
Sv: VIK - MoDo
Poffa: Å tack! Jag har även parkerat en oskadad bil utanför kempis med ett fett Mifmärke i bakrutan...dumt eller modigt...vad vet jag. :)
Sv: VIK - MoDo
Paddan:
Aha jag sitter och trycker febrilt på Play på winampen för att sno åt mig en plats, så jag missade det ;)
Aha jag sitter och trycker febrilt på Play på winampen för att sno åt mig en plats, så jag missade det ;)
Sv: VIK - MoDo
Paddan:
2-1 nu. Salo köpte visst korv. Jimmy Lindström. Jag som trodde han körde motorcykel i Veidec Trophy Cup.
2-1 nu. Salo köpte visst korv. Jimmy Lindström. Jag som trodde han körde motorcykel i Veidec Trophy Cup.
Sv: VIK - MoDo
Poffa: Nepp, däremot hör man väldigt frekvent kommentaren "Nu ser det väldigt bra ut..."
Sv: VIK - MoDo
Frisco:
Hmpf! Skall det vara på det viset så struntar jag också i det. Åtminstonde den närmaste kvarten.
Hmpf! Skall det vara på det viset så struntar jag också i det. Åtminstonde den närmaste kvarten.
Sv: VIK - MoDo
Paddan: Hoppas att inte MoDo är för trötta för att spela Mästarcupen nu efter genomköraren! ;-)
Sv: VIK - MoDo
65Selander:
Ska bli grymt intressant att se vad Zajkowski går för mot motstånd som FBK.
3 matcher på 3 dgr är för övrigt lite väl, brukar det inte vara 1 vilodag i Mästarcupen? Eller är det bara att Modo får gå in i turnering på en fredag istället för Torsdag.
Ska bli grymt intressant att se vad Zajkowski går för mot motstånd som FBK.
3 matcher på 3 dgr är för övrigt lite väl, brukar det inte vara 1 vilodag i Mästarcupen? Eller är det bara att Modo får gå in i turnering på en fredag istället för Torsdag.
Sv: VIK - MoDo
Vet nån förresten vad Modo har för matchtröja ikväll?
och hur ser Skultunas tröjor ut? ;)
och hur ser Skultunas tröjor ut? ;)
Sv: VIK - MoDo
YaQoP:
Skulle tro att de använder sig av det vita stället som de hade i hemmamatchen mot Porin Ässät.
Skulle tro att de använder sig av det vita stället som de hade i hemmamatchen mot Porin Ässät.
Sv: VIK - MoDo
Frisco:
De va ju inte tröjan, men tack för klubbmärket iaf ;)
Skön slutkommentar av bisittaren: "Nu är det nog fan dax o lägga ner de här"
De va ju inte tröjan, men tack för klubbmärket iaf ;)
Skön slutkommentar av bisittaren: "Nu är det nog fan dax o lägga ner de här"
Sv: VIK - MoDo
Poffa: Mystiskt, mina "lampor" som indikerar nya inlägg har lagt av, så jag trodde inte att det kommit in några nya inlägg.
Eftersom herr Poffmeister vägrade nämna några namn vad gäller målskytt på sista målet så tar jag på mig uppgiften. 1-5 gjordes av Mattias Wennerberg.
Magnus Hedlund utsedd till matchens lirare.
Eftersom herr Poffmeister vägrade nämna några namn vad gäller målskytt på sista målet så tar jag på mig uppgiften. 1-5 gjordes av Mattias Wennerberg.
Magnus Hedlund utsedd till matchens lirare.
Sv: VIK - MoDo
Frisco & YaQoP:
Ah, äntligen ett ämne där jag har något att tillföra! I lördags såg jag Raymond & Maria framföra tröjlåten live i en gympasal i närheten av Trosa. Det ni!
Ah, äntligen ett ämne där jag har något att tillföra! I lördags såg jag Raymond & Maria framföra tröjlåten live i en gympasal i närheten av Trosa. Det ni!
Sv: VIK - MoDo
knaskamilla: ...gympasal i närheten av trosa...
Nej, jag får bara en massa knepiga associationer...
Nej, jag får bara en massa knepiga associationer...
Sv: VIK - MoDo
Frisco: Med tanke på att Raymond och Maria är/var en parklubb på Söder så låter gympasal som en intressant omskrivning...
Sv: VIK - MoDo
YaQoP:
Jag såg dem också framföra låten på Yran. Ha! Fast det coola här är att jag såg dem i en gympasal (med kass akustik) utanför Trosa...
Jag såg dem också framföra låten på Yran. Ha! Fast det coola här är att jag såg dem i en gympasal (med kass akustik) utanför Trosa...
Sv: VIK - MoDo
knaskamilla:
Jag hajjar inte det coola :P men de kanske är för att jag inte diggar låten heller.
Jag hajjar inte det coola :P men de kanske är för att jag inte diggar låten heller.
Sv: VIK - MoDo
Frisco:
Vissa supporters för andra lag än MoDo (och Colorado) uppskattar visst att Foppa kommer på besök till deras hall:
"Lägg sedan till de stående ovationerna för "Foppa" och Salo innan nedsläpp så var det trots allt en ganska trevlig kväll i en behagligt tempererad Rocklundahall."
Vissa supporters för andra lag än MoDo (och Colorado) uppskattar visst att Foppa kommer på besök till deras hall:
"Lägg sedan till de stående ovationerna för "Foppa" och Salo innan nedsläpp så var det trots allt en ganska trevlig kväll i en behagligt tempererad Rocklundahall."
Sv: VIK - MoDo
Paddan: Raymond och Maria är tyvärr nedlagd. Parklubben/porrklubben låg i hörnet S:t Paulsgatan/Björngårdsgatan på Söder. Jag bodde på andra sidan kvarteret på Wollmar Yxkullsgatan och hade förr ett sommarnöje som bestod av att sitta på den japanska restaurangens uteservering och spana på R&M-entrén för att se om någon jag kände gick in eller ut. Det var det aldrig men de okända såg rätt roliga ut de med när de försökte se oskyldiga ut.
För en sju-åtta år sedan hade jag en annan intressand R&M-upplevelse. Jag sommarjobbade i kassan på ett bankkontor i Stockholm. En dag klev det in en herre och ville växa semestervaluta till personalvillkor (det vill säga utan avgift och med lite bättre kurs). Jag var nitisk och krävde att få veta vem han var. Han upplyste mig med dryg röst att han var vice VD i banken och jobbade på huvudkontoret. OK, han fick personalvillkoren och skickade över en bunt hundringar.
Jag räknade på disken hundra-tvåhundra-trehundra-fyrahundra-ojdå, en utriven annons från Raymond och Maria – femhundra-sexhundra. Och så vidare. Han fick tillbaka porrklubbsannonsen, sina pesetas och syntes inte till igen den sommaren.
För en sju-åtta år sedan hade jag en annan intressand R&M-upplevelse. Jag sommarjobbade i kassan på ett bankkontor i Stockholm. En dag klev det in en herre och ville växa semestervaluta till personalvillkor (det vill säga utan avgift och med lite bättre kurs). Jag var nitisk och krävde att få veta vem han var. Han upplyste mig med dryg röst att han var vice VD i banken och jobbade på huvudkontoret. OK, han fick personalvillkoren och skickade över en bunt hundringar.
Jag räknade på disken hundra-tvåhundra-trehundra-fyrahundra-ojdå, en utriven annons från Raymond och Maria – femhundra-sexhundra. Och så vidare. Han fick tillbaka porrklubbsannonsen, sina pesetas och syntes inte till igen den sommaren.
« Föregående · 407571 · Nästa »
Finns väl bara 35 platser än så länge på VIK:s webbradio, de testkör ju.