Vita hästen - Modo 2020-02-26
« Föregående · 2039270 · Nästa » Till forumet
Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
{5647}: eller fyrtrick...som Öhman i Västervik, sen la han skridskorna på hyllan, nja blev skadad och fortfarande borta
Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
snowden: spännande försnack cmore har^^ avkopplingsmusik och cmoreloggan^^ försöker de få en att somna alt tagga ned^^ haha
Tydligen måste man starta om dom^^ nu jäklar måste vi vinna
Tydligen måste man starta om dom^^ nu jäklar måste vi vinna
Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
{7639}: trodde de skulle sköta det lite snyggare idag eftersöm vi verka vara en av två huvudmatcher men sändningen verka se ganska b ut men man får väll se när de byter över till modo. Men sällan cmore överraskar positivt^^⁸
Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
snowden: Jag ser att andra, för en gång skull, kliver fram och gör poäng förutom Karla & co.
Det måste bli så nu!!!
Kangas, kliv fram och visa hur det ska se ut.
Det måste bli så nu!!!
Kangas, kliv fram och visa hur det ska se ut.
+ 1
Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
{8384}: hoppas vi får se ett stabilt Modo ikväll, säkert spel och inga onödiga utvisningar, känns som oerhört viktig match ikväll inför avslutningen
+ 1
Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
{8384}: den på bortastå med en tvåpinnars som ser ut som den gamla matchtröjan från 89-96 med Modo snedställt och stråhlfors reklam nederst - sjukt snyggt!!! Nån som vet vem personen är och kan sätta mig i kontakt med vederbörande??
+ 1
Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
NuMo: så gick man och nervpinkade strax före nedsläpp o står 0-1 då jag snabbt var tillbaka...-;)
Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
jonsson: kan de inte bänka Belov tills han postat den på insta 😅
Vad heter han förresten på ovan nämnd social media?
Vad heter han förresten på ovan nämnd social media?
Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
jonsson: Tycker Hästen kommer mer o mer i matchen skapar en hel del o där kvitterat
Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
jonsson: hmm vita hästenbörjabli lite farliganu. Såklart precis när jag skriver det...
Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
jonsson: Vi verkar ha gett oss fasen på att lära oss spela ishockey stillastående.
Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
Gavelo: Fan! Trodde vi skulle göra ett par mål / minut efter den starten. :(
Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
{8384}: fan idioten tackla bartosak i huvudet. Ja sjukt passivt vid målet
Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
NuMo: får hoppas det gick bra för Bartosak, tråkigt om han blir skadad nu
Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
Heyerdal:
Åslin, skulle tro att det är en av de fegaste spelarna i Sverige.
Åslin, skulle tro att det är en av de fegaste spelarna i Sverige.
+ 3
Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
{8384}: borde varit matchstraff. I målgård och han tacklar i huvudet. Spela ingen roll om det ej är med mening. Timrå som betalat för att skada bartosak kanske.^^ känns såhär detta. Nu får lundin göra sin bästa match
Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
{7639}: 2+10 minuter för checking to the head som leder till skada på målvakt som står i målgården. Då vet vi nivån.
+ 2
Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
{7639}: Detta känns inte bra, Hästen är hetare och kommer nog göra livet surt för oss ikväll.
Timrå leder och lär stå på samma poäng efter ikväll
Timrå leder och lär stå på samma poäng efter ikväll
Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
Tarasov:
Fyfaen vad dåligt av Åslin.
Blir så FÖRBANNAD! Satans tilltag, nog kunde han undvika det slaget. Helvetes förbannade....
Fyfaen vad dåligt av Åslin.
Blir så FÖRBANNAD! Satans tilltag, nog kunde han undvika det slaget. Helvetes förbannade....
+ 2
Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
{8384}: kunde Carolina vinna en nhl-match med en ismaskinist i mål så borde Modo kunna vinna en match mot Hästen med Lundin i mål ;-)
+ 5
Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
Gavelo: nu håller vi tummarna för att det inte är en hjärnskakning på Barto
+ 2
Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
Gavelo: Tycker att vi har skapat flera bra lägen, vi borde ha gjort två tre mål.
Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
RedNek: Ja, han höjde axeln och låtsades sedan att det var ett misstag och klarade sig med 2+10. Bra jobbat.
+ 2
Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
Bad_Brett: fast när det vållar skada är det en femma. Allt annat är bara pinsamt.
Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
Gavelo: kollade först med 6 minuter kvar. Vi måste sätta lägena vi får. 3-4 klara målchanser vi sumpar
+ 1
Sv: Vita hästen - Modo 2020-02-26
RedNek: Man blir ju inte förvånad att den jävla ynkryggen är inblandad när något sånt händer..
« Föregående · 2039270 · Nästa »
Joo, i min spåkula ser jag Kangas näta. Lite dimmigt, kanske två mål. Definitivt ett mål... Vänta! Va? ..... Jotamefan, Barto får en assist!