« Föregående · 995301 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Övrigt
titran:
Rättelse: fyfaan va vi är bäst
6vinster/8matcher 3kvar
Rättelse: fyfaan va vi är bäst
6vinster/8matcher 3kvar
Länkar:
http://sivasn.blogspot.com/
http://sivasn.blogspot.com/
Sv: Mora-Timrå
Moras tråkiga hall och lag kommenterades väldigt ofta av mina sitt grannar....Skid åkare som kom till hallen för en stunds förströelse innan Vasaloppet i morgon...De hade varit lite tveksama till va de skulle göra en kväll som denna , före det stora loppet och allt...De hade ju läst om Moras tråkiga hall samt hockeylag så de tänkte efter både en och två gånger innan de slutligen bestämde sig....Och det kan jag ju säga....Nu har vi två nya supportrar....Från Trollhättan någonstans lät det som... De kunde verkligen inte förstå vart allt negativt som skrivs om Mora kommer ifrån...Ja, sa jag - Det kan inte heller vi andra förstå. De tog verkligen Laget samt Hallen till sitt hjärta....Tänk om alla trista människor där ute i landet kom hit och blev underhållna på samma sätt !!! Ja då är vi snart många MORA-supportrar...
Sv: Mora-Timrå
helt jävla underbart, nu kommer säsongens två viktigaste matcher, fixa dom grabbar!!
eller, iaf en :) ..den mot luleå :D
eller, iaf en :) ..den mot luleå :D
Sv: Mora-Timrå
Fy fan va skönt!
För övrigt är det första gången jag hört kommentatorerna på canal + säga:
Mora leker!
Vad har hänt?
Mora mot slutspel!
För övrigt är det första gången jag hört kommentatorerna på canal + säga:
Mora leker!
Vad har hänt?
Mora mot slutspel!
Sv: Övrigt
Metal Guru:
Såklart det är konspirationen som har slagit till igen! Aftonbladet (vår ständigt trovärdiga källa) skriver dock att matchen måste vara spelad före torsdag. Det kan bli redan i morgon, men det skulle i så fall innebära att Djurgården får spela två dagar i rad - den andra matchen dessutom i Luleå, vilket kanske inte är den bästa uppladdningen. Brynäs spelar inte förrän på tisdag, mot MIK.
Såklart det är konspirationen som har slagit till igen! Aftonbladet (vår ständigt trovärdiga källa) skriver dock att matchen måste vara spelad före torsdag. Det kan bli redan i morgon, men det skulle i så fall innebära att Djurgården får spela två dagar i rad - den andra matchen dessutom i Luleå, vilket kanske inte är den bästa uppladdningen. Brynäs spelar inte förrän på tisdag, mot MIK.
Sv: Övrigt
horcoff:
...och de får de göra genom att ta några extra bussresor fram och åter till Stockholm.
Grejen är att detta kan få rätt intressanta konsekvenser. Såsom spelschemat ser ut kommer de inte att hinna spela matchen innan serien är slut. Således sitter vi med en hängmatch, som kan vara helt betydelselös - men som också kan avgöra allt! Den kan betyda kval eller inte för Brynäs och den kan vara skillnad mellan fjärde och femte plats för Djurgården, vilket innebär att slutspelslottningen i så fall försenas.
I värsta fall kan lagen gå ut och spela på resultat, vilket skulle vara förödande. Ponera att en poäng var skulle vara perfekt för båda lagen...
...och de får de göra genom att ta några extra bussresor fram och åter till Stockholm.
Grejen är att detta kan få rätt intressanta konsekvenser. Såsom spelschemat ser ut kommer de inte att hinna spela matchen innan serien är slut. Således sitter vi med en hängmatch, som kan vara helt betydelselös - men som också kan avgöra allt! Den kan betyda kval eller inte för Brynäs och den kan vara skillnad mellan fjärde och femte plats för Djurgården, vilket innebär att slutspelslottningen i så fall försenas.
I värsta fall kan lagen gå ut och spela på resultat, vilket skulle vara förödande. Ponera att en poäng var skulle vara perfekt för båda lagen...
Sv: Mora-Timrå
Tubest: Håller med dig helt :).......Pitten har växt....Backarna hjälper honom som aldrig förr å Forwards krigar som aldrig förr.....Ser himla bra ut just nu :) FORZA MORA
Sv: Mora-Timrå
Steff:
Det kan ja aldrig tro, killarna är fast beslutna att fixa detta och de siktar på slutspel.
Det finns en harmoni i laget som ja inte sett denna säsong och laget har anammat Kari´s spelide, det är vårt vinnarkoncept
Det kan ja aldrig tro, killarna är fast beslutna att fixa detta och de siktar på slutspel.
Det finns en harmoni i laget som ja inte sett denna säsong och laget har anammat Kari´s spelide, det är vårt vinnarkoncept
Sv: Mora-Timrå
norrland:
Vi får fortsätta diskutera detta i Leksandsboken , känns som att vi är i fel bok :)
Vi får fortsätta diskutera detta i Leksandsboken , känns som att vi är i fel bok :)
« Föregående · 995301 · Nästa »
Det e nog ingen du behöver kommaihåg namnet på.man kan väl inte ha SÅ fel å få jobba kvar eller...?