MonkeyBoyF: Andra källor hävdar att många ES-klubbar varit ute efter Huml så man vet ju inte vad man ska tro. Med tanke på hur mycket skit Ros skrivit förrut så är väl risken rätt stor att han har fel igen.
Att plocka upp juniorer utan större seniorrutin mitt under brinnande säsong lär knappast vara lösningen på Moras problem. När MIK värvar den där svenska, allsvenska spelaren så måste det ju gnällas över något annat. Värvar man sedan en utländsk landslagslirare, ja klart det letas fel där också.
MonkeyBoyF: nått skumt är det väll kanske...18 poäng på 21 matcher är riktigt bra facit.... antingen var han för dyr för TPS , eller så passade han inte in i spelet.... eller så var han knepig som person
Vad snackar Ros om? (se länk) Varför ville TPS bli av med en spelare som gjort 18 poäng på 21 matcher? För mig verkar det vara vansinne. Inte för att jag har så särsklit stort förtroende för Ros, men har han fog för detta?
Stigsson: bra att en spelare som inte tillför något får gå, då kanske nån av era junisarna får chansen lite mer
håller dock med huge lite angånde värvningen av wessner, det käns onödigt att värva en brunkare till när ni behöver en målskytt, men som en värvning för framtiden är wessner bra.
Kan det vara dags att försöka få hit Lupaschuck igen, hans marknadsvärde har väl sjunkit så det blir väl inga större problem, jag vet att han är och far i Finland men det kommer fler transferfönster!
Är det dags att öppna EO bageriet igen, ni verkar ju ha alla ingredienser för det! Visst ett och annat ägg finns ju också men de flesta har rent mjöl i påsen...
Db_04: Inte konstigt. Hult är helt chanslös att komma med i JVM om han inte får lira regelbundet i ES eller lånas ut till HA. Förmodligen för sent nu, tyvärr.
Wessner är trots allt en av Bofors allra bästa spelare även denna säsong och var på väg mot en säsong i paritet med förra årets säsong fast laget går klart sämre i år.
Knogen: Hehe... Kan nog stämma. Som sagt: ingredienserna i degen kanske inte har dom rätta proportionerna? Sen är det väl också som så att en chefsbagare som Harri inte kan baka trolldeg alla gånger... :-)
Att plocka upp juniorer utan större seniorrutin mitt under brinnande säsong lär knappast vara lösningen på Moras problem.
När MIK värvar den där svenska, allsvenska spelaren så måste det ju gnällas över något annat.
Värvar man sedan en utländsk landslagslirare, ja klart det letas fel där också.