Matchstraffet på Österby är solklart och ingenting och diskutera eftersom många leksingar tycker att det inte var ett skit...
Han missade mycket också men han missade åt båda håll..
b.la missade han hakning av Wallenberg och en slashing av eran gullegris Tuokko som jag anser är es fulaste spelare. Hur kan man spela hockey på det sättet.
Dessutom så var väl jimmie ericssons och vehanens interfernce utv ganska så onödiga :-)
Ääh dudes, Jag ser det här som hjälp till sämre bemedlade, som ser bra ut i media (vi är storsinta, givmilda, och bryr oss om) men som inte har nån 'impact' överhuvudtaget.
Det var inte Lärking som sänkte MIK denna afton, efter att ha varit på plats i EjEnDala Arena kan jag säga att Mora inte spelade bra i de två sista perioderna. Ängsligt och många felpass. LIF var lika kass, det var tillfälligheter som avgjorde Mora skulle ha avgjort tidigare, men skärpa och kyla saknades, och när LIFtog över totalt i sista så hände ingenting från båset, timeot kom när det stod 2-1 redan. Nu är det bara att ta nuya tag!!! spelar MIK som i första, men sätter chanserna så går det bra på lördag.
Puppe: Äsch då, inte ska ni behöva jaga poäng för att ha kontakt med Timrå inte. Jag är timråit, du kan få ha kontakt med mig så glömmer vi det där med att ni ska jaga poäng va?
Om Leksand legat under med minuten kvar att spela, hade de tagit ut Lärking och satt in en extra forward då tro?
Nä, det var nog inte Lärkings fel att vi förlorade ikväll. Hoppas verkligen att laget tar 2 segrar mot Djurgården nu. Det känns väldigt viktigt att ta ett kliv bort från strecken där nere.
williamthekid: Det var nog avgjort redan när Moraspelarna såg att det var han som skulle döma. Mora har ju för fan inte tagit poäng hittills när han dömt!!
williamthekid: Kört, dags att se framåt mot Djurgården. Målet är att ta fler poäng än dem. 4 poäng till Mora blir godkänt. Själv ska jag vara på plats på Hovet på måndag. Jag har ännu alrdig sett en bortamatch som Mora förlorat!!!
Asså allvarligt.... Lärking var bra igår....
Matchstraffet på Österby är solklart och ingenting och diskutera eftersom många leksingar tycker att det inte var ett skit...
Han missade mycket också men han missade åt båda håll..
b.la missade han hakning av Wallenberg och en slashing av eran gullegris Tuokko som jag anser är es fulaste spelare. Hur kan man spela hockey på det sättet.
Dessutom så var väl jimmie ericssons och vehanens interfernce utv ganska så onödiga :-)