DIF - Mora IK
« Föregående · 627373 · Nästa » Till forumet
Sv: DIF - Mora IK
robin: Kom in i matchen Robin. Jag nattar barn och Mora gör mål så har vi gjort hela säsongen. :-) Lika drypsäkert som att Nalia går och smygröker.
Hmm... Mora har visst en supporter i "Putte" Carlsson - oroväckande mycket lovord från hans mun ;-)
robin: Vore onekligen lite underhållande om han INTE hade det. En märklig man smyger omkring i grannskapet och nattar random barn...
Chief: Nattar han ungar då? Det är inte så att han är ute på någon form av disciplineringsturné och tacklar omkull okynniga ungar, med tanke på kommentaren "En unge omkull..."
Chief: haha vilket yrke, "barn nattare". Stigsson och Michael Jackson (barn Snattare) nastan tillsammans som ett team.
Å Brynäs släpper in ett mål i spel 5 mot 3. Fast de kvitterade visst omgående. 2-2 nu
Jag tycker det känns som ena kommentatorn håller på Djurgården och den andra på Mora... En tydlig skillnad i hur de pratar om lagen.
Jag är nästan missnöjd med att ena kommentatorn "hyllar" Mora, börjar bli van med att vara nedvärderad:P
Jag är nästan missnöjd med att ena kommentatorn "hyllar" Mora, börjar bli van med att vara nedvärderad:P
Spännande att Brynäs släpper in ett mål i 5-3 överläge!!!! Då måste man ju nästan anstränga sig för att göra det;)
Det där var löjligt! Ölvestad hade aldrig fått utvisning om inte Ross hade knuffat bort honom. Och Ross fick ju femman för att domaren kände sig pressad.
Jag har aldrig namt domarna forut men herregud titta i statistiken. det ar ju pinsamt hur matcherna blases sonder av dem for tillfallet... och Lupaschuck star upp for vehanen och far matchstraff..... ahh, pinsamt pinsamt.
Nu tycker jag kommentatorn är uppenbar! Bitter över att Mora fått många utvisningar... Gillar inte tydligt subjektiva kommentatorer.
Metal Guru:
HS Segt som sirap.
Kan inte vi få PP nu.
Det här känns inte bra. dåligt MIK nu va´?
Låter som det bara finns djurgårdare på isen för tillfället.
HS Segt som sirap.
Kan inte vi få PP nu.
Det här känns inte bra. dåligt MIK nu va´?
Låter som det bara finns djurgårdare på isen för tillfället.
Dalmas1: Och jag tror fan Adam skjutit en tredjedel av dem:P Låter som han skjuter mest hela tiden, och lika dåligt som förra säsongen också!
robin: Snacka om att jobba i motlut med motvind av stormstyrka. Vore kul att få lite utvisningar åt "rätt håll" nå´n gång.
Step: motlut i motvind.... alltsa en jvala uppforsbacke med andra ord? haha
ungefar som bron over till tuvan. Det spelar ingen roll at vilket hall man cyklar. Det ar alltid motvind och det skall alltid vara en javla motvind istallet for nagra schyssta vindpustar : )
ungefar som bron over till tuvan. Det spelar ingen roll at vilket hall man cyklar. Det ar alltid motvind och det skall alltid vara en javla motvind istallet for nagra schyssta vindpustar : )
Dags att lyfta upp spelet nu va! 12 skott på två perioder duger inte. vi har uppenbarligen inte samma flyt som sist. Kanske dags att försöka anfalla lite då då. Jobba på och få nå´t PP så går det vägen.
Det är väl själva f-n. Ska vi nånsin få lira 5-5 i en längre period.
Det är väl själva f-n. Ska vi nånsin få lira 5-5 i en längre period.
« Föregående · 627373 · Nästa »