Mora IK

45275 inlägg · 1668 ämnen

Forzlund kommer till stan

« · 417790 Till forumet

Forzlund kommer till stan
Vill inte skapa någon hysteri men Forza Forzlund kommer till stan och röjer på ståplats på måndag.

Håll i halsdukarna, här ska det bli åka av.

Tänkte även fråga, har jag köpt rätt ståplatsbiljetter om jag köpt på bortrestå, vid gamla baksidan?

Samt var är förfesten innan?

Forza Forzlund, allez allez!

Glömde jag att ni även kan se Forzlund i bussen på torsdag, blir en höjdare.
Kommentera

Sv: Forzlund kommer till stan
Forzlund: Ståplats hänvisas till baksidan för ingång o riots ;) Som förfest föreslår jag parken vid Tingshuset o för vidare march med 2000 man ner mot Smidjegrav när klockan slår 18:00. Marschen ska innehålla allt, sång, flaggor, rök o inte minst fylla. Sen i hallen så psykar vi ut äääfbäääkååå totalt, de ska behöva besöka närmsta klinik för hjälp.
Kommentera

J0cke: Helt seriöst så kan ni rå på FBK, dom har inte rosat marknaden och just på backsidan ser det tunt ut och Hento med dom Kyckling gula benskydden otät mellan benen. Skjut lågt och och hårt!
Kommentera

J0cke: Vadå? Har jag inte hört någonting om, att många ska samlas vid tingshuset? Vart finns all information om det?
Kommentera

J0cke: Är det så så syns vi väl i Tingsparken junior, sedan ska jag lära dig vad en riktig skotsk riot är för någe ;-)
Kommentera

rbn: VIKTIGT! Var en stor ironi från mig. Men hade gärna sett att det blivit verklighet att så många hade truppat ner till smidjegrav!
Kommentera

« · 417790