Landslagsuppehållet
949186 · Nästa » Till forumet
Landslagsuppehållet
Nån som sett/hört nåt om landslagstruppen ännu? Det vore ju kul om Skogs kom med lite mer "på riktigt". Kul naturligtvis om Hagos får dra på sig den gul-blå igen också...
Länkar:
http://dinoland.blogg.se
http://dinoland.blogg.se
Hagos är axelskadad och kommer att missa Modo matchen och tackar nej till landslagsturneringen.
Jäkligt synd på en så viktig spelare för oss.