Stigsson: Kanon!! Tycker nog dock att Lilja inte har hållit sin höga standard nu på slutet, men å andra sidan är det väl inte många moraspelare som gjort det. Lilja är hur som helst en bra back. Han kan nog tillföra en hel del i tre kronor!
Lilja...
500079 · Nästa » Till forumet