Match-chat, Mora-Malmö 30/10
446456 · Nästa » Till forumet
Sv: Match-chat, Mora-Malmö 30/10
YES!
3 friska poäng.
Horcoff hade tre poäng upp innan matcherna idag, så han måste ligga bra till.
3 friska poäng.
Horcoff hade tre poäng upp innan matcherna idag, så han måste ligga bra till.
Sv: Match-chat, Mora-Malmö 30/10
Usch så sakta klockan börjat gå plötsligt...Måste vara nåt med övergången till vintertid
Sv: Match-chat, Mora-Malmö 30/10
mediakuben: hehe jo det kanske kan bli någon mer supporterresa för mig :)
Sv: Match-chat, Mora-Malmö 30/10
Gusten: Du är så välkommen hit så Gusten. Snart är du helt omvänd. :-)
/Stigsson
/Stigsson
Sv: Match-chat, Mora-Malmö 30/10
Jaha. Jag skulle inte ha sagt det där om webbradion. Den kommer och går nu.
Sv: Match-chat, Mora-Malmö 30/10
Blindh vart nog aldrig inbjuden till domarträffarna, han har släppt 20 hooking och 10 interference idag. Tur att det är lika åt båda håll.
Sv: Match-chat, Mora-Malmö 30/10
Gusten: Fel gb...sorry...öl och upphetsning är ingen bra kombination ;)
Sv: Match-chat, Mora-Malmö 30/10
MEN FYFAN...hur ska dom kunna ta in om dom hänger och klänger och drar på sig utvisning efter utvisning
Sv: Match-chat, Mora-Malmö 30/10
Swehockey verkar stendött. Däremot har webbradion funkat bra idag (ta i trä).
Sv: Match-chat, Mora-Malmö 30/10
horcoff och cleary mest hela tiden nu.
men så får cleary en smäll och har ont.
men så får cleary en smäll och har ont.
Sv: Match-chat, Mora-Malmö 30/10
Usch, Malmö var nära att göra mål igen, direkt efter 5-5. Men Bengan är med.
Sv: Match-chat, Mora-Malmö 30/10
Undrar om Höglund kan stoppa Malmö, nu när vi är som mest sårbarast..?
Sv: Match-chat, Mora-Malmö 30/10
Nubben: För oss räcker det med poäng ja men inte för Stockholmspressen vet du väl.
Sv: Match-chat, Mora-Malmö 30/10
mediakuben: Kanske det, ser ju inte matchen så jag kan inte uttala mig.
Men efter Malmö-Mora matchen här nere är vi väl värda 3 poäng idag. Kvittar hur det ser ut, bara poängen kommer idag.
Men efter Malmö-Mora matchen här nere är vi väl värda 3 poäng idag. Kvittar hur det ser ut, bara poängen kommer idag.
Sv: Match-chat, Mora-Malmö 30/10
Nubben: Inget av lagen spelar egentligen bra. Malmö har varit effektiva, thats it.
Sv: Match-chat, Mora-Malmö 30/10
mediakuben:
hjälper inget annat så då plockar vi fram den berömda nybörjarturen.
hjälper inget annat så då plockar vi fram den berömda nybörjarturen.
Sv: Match-chat, Mora-Malmö 30/10
Jag ser inte hur detta ska kunna vända. :-( Ser tungt ut.
Troligtvis blir bägge lagen hånade i pressen imorgon.
Troligtvis blir bägge lagen hånade i pressen imorgon.
Sv: Match-chat, Mora-Malmö 30/10
Metal Guru: Även Lückner verkar kunna göra det samma med frustrerade män ;)