mattias - 74: Behöver väl inte säga vad jag tippade? ;)
MIK-Leksand
1344424 · Nästa » Till forumet
Sv: MIK-Leksand
mattias - 74:
ok, du bortförklarar dig inte, det är bra. Det ser jag som en god egenskap. Jag måste säga att de enda som jag är imponerad av i årets upplaga av Leksand är Knuts och målvakten, Breitnågonting. Synd nog har malungsbon Knuts valt Leksand före MIK. Det är något som är mycket irriterande. Man få se det som att Knutås är ung och inte förstår sitt bästa, Hans uttalande efter matchen poängterar detta.
ok, du bortförklarar dig inte, det är bra. Det ser jag som en god egenskap. Jag måste säga att de enda som jag är imponerad av i årets upplaga av Leksand är Knuts och målvakten, Breitnågonting. Synd nog har malungsbon Knuts valt Leksand före MIK. Det är något som är mycket irriterande. Man få se det som att Knutås är ung och inte förstår sitt bästa, Hans uttalande efter matchen poängterar detta.
Sv: MIK-Leksand
mattias - 74: Njaaa 6-1 just nu, hinner MIK med tvåsiffrigt?
Sista var ett riktigt kämpa mål.
Sista var ett riktigt kämpa mål.
Sv: MIK-Leksand
mattias - 74:
Tyvärr har du dålig koll mattias. Leksand kommer att vara statister i kväll. MIOk har kommit igång och det är hemmais.
Tyvärr har du dålig koll mattias. Leksand kommer att vara statister i kväll. MIOk har kommit igång och det är hemmais.
Sv: MIK-Leksand
zeb:
Det är en del individuella misstag (till och med av Greger) och en del väger för lätt. Det var väldigt få heta målchanser då det var svårt att komma in på mål.
För min del är det väldigt nervöst när 54, 8 eller 38 få pucken i egen zon. Tycker även gamlingarna Boggen och Eriksson är något sega och deras intensitet i skridskoåkningen är allt för låg. Simons försöker göra något, det skall han all heder för.
Jag kan fortfarande inte smälta att MIK förlorade två matcher i rad mot Oskarshamn och släppte matchen mot Bofors. Sådana matchen måste vinnas för att skall finnas någon chans på top 3.
Det är en del individuella misstag (till och med av Greger) och en del väger för lätt. Det var väldigt få heta målchanser då det var svårt att komma in på mål.
För min del är det väldigt nervöst när 54, 8 eller 38 få pucken i egen zon. Tycker även gamlingarna Boggen och Eriksson är något sega och deras intensitet i skridskoåkningen är allt för låg. Simons försöker göra något, det skall han all heder för.
Jag kan fortfarande inte smälta att MIK förlorade två matcher i rad mot Oskarshamn och släppte matchen mot Bofors. Sådana matchen måste vinnas för att skall finnas någon chans på top 3.
Sv: MIK-Leksand
Hakan Olsen: Idag var det inget som såg bra ut ,Nr 8 ska väll spela med j-20 måste väl hamnat lite fel
MIK-Leksand
Jag tycker att MIK gjorde en helt godkänd insats. Det var ett dipp i andra men annars var det hög energi. Klart att Leksand har meriterade spelare som kan göra mål trots spelmässigt underlag. Målet vid fem mot tre var lysande.
Synd att MIK försatt sig í ett problematiskt läge då det blev två förluster mot Orskarshamn.
Spelet i förlängningen var lysande, och det borde givit ett mål.
Synd att MIK försatt sig í ett problematiskt läge då det blev två förluster mot Orskarshamn.
Spelet i förlängningen var lysande, och det borde givit ett mål.