Förstår att du gottar dig nu men serien är lång och du kan få skriva vad skit du vill om leksand... Dig har jag aldrig gillar iaf.. 3 ungar och har inlägg som en 14 åring...
sold: Vehanen har varit duktig det han stått förutom mot Modo,då sviktade han....Så ingen fara med målvakterna.Det är bra dom får kriga...Tror på 2-3 imorrn...
Hoppas att Sperrle får stå i morgondagens match mot Brynäs.Han var stabil mellan stolparna och jämför man honom med Vehanen så är Sperrle en mer fysiskt spelande målvakt.Vågar gå ut och möta pucken.Vehanen har en lite mer tillbaka dragen taktik vilket gör att han sjunker i i målet lite väl djupt ibland. Tror att det kommer bli en tämligen lätt match i morgon och hoppas innerligt att mälskyttet kommer igång på allvar nu.
mattias - 74: Inte en chans att Leksand tar någon poäng överhuvudtaget mot Frölunda. Sikta på att hålla nere siffrorna istället..... Tror hellre på tvåsiffrigt än att Leksand ska kunna ta någon pinne.
Ola: ...och eftersom det numera delas ut tre poäng för en vinst kommer man även trycka ned Väsby till den All Time Low-notering man tillfälligt lämnat över till Pirro & co.
Stigsson: Pirro har målsättningen klar: Att vinna en match. Kommer den mot Frölunda på lördag eller mot oss på måndag, eller kanske mot Djurgården i omgång 36? Personligen är jag övertygad om att man kommer att klara målet.
Stigsson: Som jag sagt... mycket talar för att Leksand tar poäng imorgon dä Frölunda vunnit massor på raken och Leksand gjort tvärtom. Och Frölunda står alltid där när nått lag bryter sina förlust trender :)
mattias - 74: ...och för varje förlust så borde ni ju rimligtis komma närmare en seger. Jag börjar få en otäck känsla inför måndagen.
Det bästa för oss vore nog om ni kunde göra en sån där Färjestadsmatch och ta en pinne av Frölunda imorgon. Det skulle nog gynna Mora inför derbyt. :-)
Stigsson: Ja det är lite konstigt att 4 av 4 matcher som visas är hemmamatcher. Men Canal+ tänker nog mer på bortalagens publik än på Morapubliken. Det lockar väl fler tittare att sända Frölunda borta än att sända Mora borta. Tyvärr. Nu bor jag ju själv inte i Mora så att matcher sänds från FMMA passar mig personligen väldigt bra. Men jag fattar, om Canal+ bara sände de Mora-matcher som spelas i Globen skulle jag blir rätt lack.
Stigsson: Varför envisas man med att bara visa Mora när dom spelar i FMMA? Är det för att produktionsbolag och komentatorer så gärna kommer till Olle Matssons pressbuffé?
Mera mathcer klara på Canal+. En Mora match till, Leksand hemma den 21/11.
6 nov sö 16:00 Färjestads BK - HV 71, Säsongskortet/PPV 15 nov ti 19:00 Frölunda Indians - MODO Hockey, Canal+ 17 nov to 19:00 MODO Hockey - Luleå HF, Säsongskortet/PPV 17 nov to 19:00 HV 71 - Linköpings HC, Canal+ 17 nov to 19:00 Södertälje SK - Frölunda Indians, Säsongskortet/PPV 19 nov lö 15:00 Djurgårdens IF - Leksands IF, Säsongskortet/PPV 21 nov må 19:00 Mora IK - Leksands IF, Säsongskortet/PPV 22 nov ti 19:00 HV 71 - Frölunda Indians, Canal+ 24 nov to 19:00 Luleå HF - Brynäs IF, Canal+ 24 nov to 19:00 Frölunda Indians - HV 71, Säsongskortet/PPV 24 nov to 19:00 Timrå IK - MODO Hockey, Säsongskortet/PPV 27 nov sö 16:00 Frölunda Indians - Linköpings HC, Säsongskortet/PPV 28 nov må 19:00 Brynäs IF - Timrå IK, Säsongskortet/PPV 29 nov ti 19:00 Linköpings HC - Frölunda Indians, Canal+
Finns det något roligare än när MIK vinner? Ja, när MIK vinner och Leksand förlorar.
Finns det något roligare än när MIK vinner och Leksand förlorar? Ja, när MIK vinner, Leksand kvitterar i slutminuterna men torskar när det är nio sekunder kvar av matchen.
Finns det något roligare än när MIK vinner, Leksand kvitterar i slutminuterna men torskar när det är nio sekunder kvar av matchen? Ja, när MIK vinner, Leksand kvitterar i slutminuterna men torskar när det är nio sekunder kvar av matchen och Pavlikovski är inblandad i båda målen.
J-t kul för Sperrle, matchens lirare! Kan bli guld värt under en lång säsong, att ha två bra målvakter. Siljansnäs har för övrigt kvitterat, efter att ha tagit ut målvakten redan efter 17.49.
Förstår att du gottar dig nu men serien är lång och du kan få skriva vad skit du vill om leksand... Dig har jag aldrig gillar iaf.. 3 ungar och har inlägg som en 14 åring...