Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Metal Guru:
Med de två i laget så ligger ju slutspelet inom räckhåll och då är det ju garanterat 2 hemmamatcher till inför fullsatt hall, det skulle ge ca 1 mille i kassan. Så helt klart ska de vara kvar.
marshall:
Men vi vill väl inte pröjsa en miljon för i princip mycket lite? (4 seriematcher och en eventuell plats i kvarten mot ettan eller tvåan).
Det kommer en säsong nästa år också.
Däremot - signa grabbarna för även nästa år. NU!
Och ge dem mer en en normal Simons-lön, ge dem vad de är värda.
karbonkopierar mig själv från mik.se;
Det absolut största målet för säsongen var att greja kontraktet. Det är kirrat, och därför skulle Eric & Ross kunna gå, av ekonomiska skäl.
Är det bara för återstoden av säsongen som man skulle pröjsa av dem är jag nämligen inte säker på att det är 'kostnadseffektivt' att behålla dem.
Bättre vore dock att signa dem även för nästa säsong. Då skulle jag med glädje se extrakostnaden betalas.
Verkar som det usla PP-spelet sitter kvar. Märkligt att det ska vara så svårt att få till spelet i överläge. HAr sett några gånger att man sänker tempot i stället för att öka. Därmed är det lätt att försvara sig. När i princip alla avslut dessutom ska tas av Kerman eller Lupashuk tar det väl en normal coach ca 2 sekunder att fatta hur man ska markera bort dem... Vet dock inte om det såg ut så denna eftermiddag.
Neej - högre tempo och mer variation i PP tack!