Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
insu:
Bra inlägg, håller med i det du skriver.
Men det jag menade var att om det bara var pengarna som styrde så då kunde det kvitta. Det finns ju en del spelare som är som en handelsresande i hockey och bara ser till vad som sätts in på kontot var månad. Det är de spelarna jag inte vill se i MIK.
Ola:
Hockey horor finns det nog av, hoppas Simons har klart för sig bara. En bra början vore ju att Harri skrev på för 2 nya år!!
Ola:
Förstår inte vad som skulle locka honom till en mera sk "attraktiv" klubb än MIK. Är det bara pengar då kan Lule ta honom, men som det verkar i laget så trivs Kalle hur bra som helst i MIK´så det är inte mycket att fundera på. Just sign!!!
Dino:Min gissning är att det lär vara många klubbar som vill ha Kerman till nästa säsong.
Mora har inget annat val än att släppa honom OM han skriver på för en annan klubb.
Dalmas1:
Verkar som man tror det är bara att ställa in grillorna i PP, vissa spelare bara glider omkring och petar lite. Måste till en rejäl skärpning anser jag, #6 och #7 hade jag helst sett på bänken i sista och kört med Nolander istället. Båda är ju otroligt duktiga skridskoåkare och kan mycket bättre och jag ställer högre krav på dem än vad de visar just nu.
"Säker källa". Jojo. Det är ett begrepp har som förlorat all mening på den här sajten, sett till alla befängda rykten som i så fall skulle ha varit sanna.
Visst kan det vara någon fnurra på tråden med Atvars - men att hävda att "alla i hela laget hatar Harri" faller på sin egen orimlighet. Elitseriens hårdast kämpande lag hatar inte sin tränare. Det funkar inte så.