J-20
« Föregående · 881741 Till forumet
Sv: J-20
Db_04:
Det är klart att han inte skulle gå in och vara överlägsen, det påstod jag inte heller. Jag undrar bara om hoppet från J20 till Division 1 verkligen gör så mycket för spelarutvecklingen? Tror mer på att låta honom spela en säsong till i J20, fortsätta matchas med A-laget i några matcher (t.ex cuper osv) och förhoppningsvis utvecklas tillräckligt för att kunna ta en plats. Känner han att han inte utvecklas i ettan kanske han ska upp i allsvenskan osv, och sen vips är klubbhjärtat borta. ;)
Det är klart att han inte skulle gå in och vara överlägsen, det påstod jag inte heller. Jag undrar bara om hoppet från J20 till Division 1 verkligen gör så mycket för spelarutvecklingen? Tror mer på att låta honom spela en säsong till i J20, fortsätta matchas med A-laget i några matcher (t.ex cuper osv) och förhoppningsvis utvecklas tillräckligt för att kunna ta en plats. Känner han att han inte utvecklas i ettan kanske han ska upp i allsvenskan osv, och sen vips är klubbhjärtat borta. ;)
Sv: J-20
Stigsson: Tack och lov litet sämre nu med 10.36 kvar av J20-matchen.
Länkar:
http://stats.swehockey.se/
http://stats.swehockey.se/
« Föregående · 881741
Bra länk, men jävla avigt språk. :) Skön film på Kapla iaf, så firar man ett mål.