MrAce: Ja men det blir kul med en försäsongsturnering på hemmaplan.....
Klart med jubileumsturnering i höst
537186 · Nästa » Till forumet
Sv: Klart med jubileumsturnering i höst
Stigsson:
Man måste ju få en ärlig chans att försvara Cup segern från förra säsongen, det tycker då jag : )
Man måste ju få en ärlig chans att försvara Cup segern från förra säsongen, det tycker då jag : )
Sv: Klart med jubileumsturnering i höst
Stigsson:
Ja men det är ju SCA-cupen man längtar till, den är helgen efter :)
Ja men det är ju SCA-cupen man längtar till, den är helgen efter :)
Klart med jubileumsturnering i höst
I stycket längst ner i artikeln berättar Jan Simons att det är klart med höstens jubileumsturnering första helgen i september.
Deltagande lag Mora, Leksand, Brynäs och Lukko Rauma.
Deltagande lag Mora, Leksand, Brynäs och Lukko Rauma.