Klart med jubileumsturnering i höst
« Föregående · 536844 Till forumet
Sv: Klart med jubileumsturnering i höst
Stigsson:
Ja men det är ju SCA-cupen man längtar till, den är helgen efter :)
Ja men det är ju SCA-cupen man längtar till, den är helgen efter :)
Sv: Klart med jubileumsturnering i höst
Stigsson:
Man måste ju få en ärlig chans att försvara Cup segern från förra säsongen, det tycker då jag : )
Man måste ju få en ärlig chans att försvara Cup segern från förra säsongen, det tycker då jag : )
Sv: Klart med jubileumsturnering i höst
MrAce: Ja men det blir kul med en försäsongsturnering på hemmaplan.....
« Föregående · 536844
Deltagande lag Mora, Leksand, Brynäs och Lukko Rauma.