Kvalserien
« Föregående · 865397 Till forumet
Sv: Kvalserien
En reflektion från matchen Malmö-Björklöven som har kommit i den nedåtgående trenden med Fedorov och laget lägger över ansvaret på han.
Percy i Expressen:
"Det var ingen fart i laget. Den kom ju inte förrän
Fedor Federov gick av isen och
övriga spelare började ta ansvar, säger Nilsson."
Nu blir det spännande imorgon.
Percy i Expressen:
"Det var ingen fart i laget. Den kom ju inte förrän
Fedor Federov gick av isen och
övriga spelare började ta ansvar, säger Nilsson."
Nu blir det spännande imorgon.
Sv: Kvalserien
horcoff: Jag skulle vilja ha Fedor Fedorov från Malmö .Han är en teknisk spelare som är stark.
Sv: Kvalserien
Är nog bättre för Mora att få upp södertälje istället för Malmö kortare resor och det finns antagligen inte lika mycket pengar där att lägga ut på spelare så borde ju bli ett lättare lag att slå.
Sv: Kvalserien
Bra att SSK är tillbaka. Då har vi åtmistone en livlina, ifall det skulle gå åt pipan.
Sv: Kvalserien
Db_04: mycket skönare resor iaf och det är ett stort plus och Mora har haft det svårt mot Malmö i år!
Sv: Kvalserien
Db_04: Jo, det är stor skillnad på resorna till Södertälje, jämfört med de till Malmö.... :)
Sv: Kvalserien
Dino:
Ni är sjukt partiska. Tänk på mig lite också, Malmö är ju bara en kvart härifrån. :/ Får väl börja intressera mig för allsvensk fotboll istället. Eller allsvensk hockey för den delen. :)
Ni är sjukt partiska. Tänk på mig lite också, Malmö är ju bara en kvart härifrån. :/ Får väl börja intressera mig för allsvensk fotboll istället. Eller allsvensk hockey för den delen. :)
Sv: Kvalserien
Dino:
Haha, jo... Tyvärr. :)
Tomas Ros vill ha 14 lag, och har en "aning om vilka som kommer åka ur". Vilka kan det vara han tippar på den här gången?
Haha, jo... Tyvärr. :)
Tomas Ros vill ha 14 lag, och har en "aning om vilka som kommer åka ur". Vilka kan det vara han tippar på den här gången?
Sv: Kvalserien
Mike Skinner: Inte så svårt att räkna ut vad han anar....... Han är ju med och driver konspirationen.... :)
Sv: Kvalserien
Dino:
Alltså, om MIK är rebellerna är Ros Darth Vader. Jag vet att det var en nördig liknelse, men den är pang på. Ros leder ju konspirationen, den människan har inte sagt ett enda gott ord om Mora någonsin. Usch, avsmak.
Alltså, om MIK är rebellerna är Ros Darth Vader. Jag vet att det var en nördig liknelse, men den är pang på. Ros leder ju konspirationen, den människan har inte sagt ett enda gott ord om Mora någonsin. Usch, avsmak.
Sv: Kvalserien
SIVASN: För mig ser jag en fördel med detta det dubblar canserna att få se mik här nere, fördelen för mik är som någon skrev livline chansen
Sv: Kvalserien
Mike Skinner: Jag hatar Tomas Ros det borde ni andra på HS också göra.Anledning: Han hatar Mora och brukar alltid tippa dem sist.
Sv: Kvalserien
Miss av mig han tippade er som 11:a , så kan det gå när man läser för fort och inte fattar vad man läser .
Sv: Kvalserien
Db_04: Jag bara undrar en sak.Har ångrat mig men ni har ju ett eget forum under Allsvenskan:.
Sv: Kvalserien
mora93:
Nu lugnar nu ned din attityd lite grann, annars ska jag tala med din klassföreståndare.
Nu lugnar nu ned din attityd lite grann, annars ska jag tala med din klassföreståndare.
« Föregående · 865397
Låt den ursprungliga truppen spela ihop sig någorlunda innan skeppnings- och värvningshysterin tar vid. Innan jul är det ingen anledning till panik, men det är då man skall börja fundera över vad det är som saknas i truppen och vilka som inte fungerar och som kanske borde lånas ut. Malmö har skeppat och värvat hejvilt.
Med de spelare som passerat under säsongen kunde nog Malmö ha varit en finalkandidat, fast tränarna lät aldrig någon av trupperna spela ihop sig. Därför vill jag som LHF-supporter aldrig se Osten i LHF igen. Han stod, hos oss, för "höjdare" ingen annan förening någonsin skådat. ...och nu tror han att bara för att han är luling och var tränare när vi vann SM-guld så är alla oförrätter som ägde rum EFTER det är förlåtna. Han värvade skitdyra spelare som presterade nada och var nära att driva föreningen i konkurs. No thanks till Osten, i någon som helst roll inom föreningen. Möjligen kan Malmö med Percys miljoner bakom sig reparera Ostens misstag, men ingen annan grejar det utan att blöda ordentligt.