« Föregående · 562152 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season inför 05/06
mr big: "Sen får vi inte glömma bort Marcus Eriksson.
Hans namn brukar få de flesta leksingar att darra."
Öh, snacka om övertro! Klart som fan att macke var laddad att möta storebror... Att han gjorde sitt livs match och ett rejält snyggt mål mot ett håglöst Leksand betyder inte att han på nåt sätt är fruktad bland oss Leksingar - våra största fiender finns bland oss själva
Hans namn brukar få de flesta leksingar att darra."
Öh, snacka om övertro! Klart som fan att macke var laddad att möta storebror... Att han gjorde sitt livs match och ett rejält snyggt mål mot ett håglöst Leksand betyder inte att han på nåt sätt är fruktad bland oss Leksingar - våra största fiender finns bland oss själva
Sv: Silly Season inför 05/06
Db_04:
Mot vilket annat lag som helst hade det nog gått, men inte mot den Svartgula Döden från Norr.
Mot vilket annat lag som helst hade det nog gått, men inte mot den Svartgula Döden från Norr.
Sv: Silly Season inför 05/06
Metal Guru: Var väll en hel del sk Leksandsfans som krävde förlust den matchen.....bland annat en av dom mest kända
Sv: Silly Season inför 05/06
Db_04:
Jag undrar om det inte var SAIK som med sitt årliga genomklapp missade ES den gången. Som så många andra gånger.
Så om Leksand hade lagt sig platt mot isen i den matchen, hade ett gäng gulsvarta legat ännu plattare...
Jag undrar om det inte var SAIK som med sitt årliga genomklapp missade ES den gången. Som så många andra gånger.
Så om Leksand hade lagt sig platt mot isen i den matchen, hade ett gäng gulsvarta legat ännu plattare...
Sv: Silly Season inför 05/06
Db_04:
Åh, just ja. Glömde ju det månatliga tacket:
TACK LEKSAND!
....för att ni gjorde er förbannade plikt som professionell idrottsklubb.
Åh, just ja. Glömde ju det månatliga tacket:
TACK LEKSAND!
....för att ni gjorde er förbannade plikt som professionell idrottsklubb.
Sv: Silly Season inför 05/06
mr big: Tror inte en enda darrar av hans namn...visst han gjorde ett riktigt snyggt mål i kvalserien.... men utan Leksands hjälp mot SAIK hade ni också spelat allsvenskan förra säsongen.
Sv: Silly Season inför 05/06
Db_04:
Sen får vi inte glömma bort Marcus Eriksson.
Hans namn brukar få de flesta leksingar att darra.
Vem mins inte när han skickade leksand till allsvenskan.
Fast å andra sidan så vet ju hela sverige vad som låg bakom leksands Hjärnsläpp.
Sen får vi inte glömma bort Marcus Eriksson.
Hans namn brukar få de flesta leksingar att darra.
Vem mins inte när han skickade leksand till allsvenskan.
Fast å andra sidan så vet ju hela sverige vad som låg bakom leksands Hjärnsläpp.
Sv: Silly Season inför 05/06
Stigsson: vänta me att säga nått så kan Mr Big läsa va som skrivs i Mora Tidning. De kanske är Micke Simons som scoutat denna back ?
Sv: Silly Season inför 05/06
MrAce:
:)
Jag vet inte riktigt, jag har två pekfingrar, och när jag ska peta i näsan vet jag inte vilket av dom jag ska använda så det brukar bli båda samtidigt.
:)
:)
Jag vet inte riktigt, jag har två pekfingrar, och när jag ska peta i näsan vet jag inte vilket av dom jag ska använda så det brukar bli båda samtidigt.
:)
Sv: Silly Season inför 05/06
Db_04:
Jag misstänker det , Det här kommer från en källa som brukar ha rätt, sedan får vi ju hoppas att det är nåt att hänga i gran också.
Att det är en landslags back betyder ju inte att han är super bra.
Jag misstänker det , Det här kommer från en källa som brukar ha rätt, sedan får vi ju hoppas att det är nåt att hänga i gran också.
Att det är en landslags back betyder ju inte att han är super bra.
Sv: Silly Season inför 05/06
Stigsson:
Jag hörde rykten om en Lettisk Landslagsback igår, någon som vet nåt om de????
Jag hörde rykten om en Lettisk Landslagsback igår, någon som vet nåt om de????
Sv: Mika Strömberg till Mora?
83 Liljegren:
Vad gäller moras forwards så har vi ett par ungtuppar som måste visa att dom plattsar, annars lär dom nog bli utlånade illa kvickt.
Vad gäller moras forwards så har vi ett par ungtuppar som måste visa att dom plattsar, annars lär dom nog bli utlånade illa kvickt.
Sv: Mika Strömberg till Mora?
MrAce: Jag har för mig att ja sett han sitta på bänken en hel del matcher tillsammans med den gamle AIK ikonen Rickard Franzén som troligen ska lira i ASIA League nu
Sv: Mika Strömberg till Mora?
Db_04:
Vet faktiskt inte riktigt, vet bara att han vart "synda-bocken" i kvartsfinalen mot Frölunda. Jaja men han har vart registrerad för 44 matcher då iaf, en mer än Simme, betyder det att Mika är bättre då kanske.. Nej just ja, inget häcklande nu nej.
Vet faktiskt inte riktigt, vet bara att han vart "synda-bocken" i kvartsfinalen mot Frölunda. Jaja men han har vart registrerad för 44 matcher då iaf, en mer än Simme, betyder det att Mika är bättre då kanske.. Nej just ja, inget häcklande nu nej.
Sv: Mika Strömberg till Mora?
Stigsson: han var reggad för 44 i ES och 12 i Slutspelet...ja syftar på istiden....
Sv: Silly Season inför 05/06
När det gäller andra spelare än Mika så kan vi väl återgå till silly-tråden.
Sv: Mika Strömberg till Mora?
83 Liljegren:
Du ska inte tro så mkt du heller, lugn det kommer nog snart en center.. : )
Troligen hamnar Mika i Södertälje, de verkar vara de enda som är intresserade av att betala en hut lön till en kille som haft tre hjärnskakningar.
Du ska inte tro så mkt du heller, lugn det kommer nog snart en center.. : )
Troligen hamnar Mika i Södertälje, de verkar vara de enda som är intresserade av att betala en hut lön till en kille som haft tre hjärnskakningar.
Sv: Mika Strömberg till Mora?
Dino: Inte en chans han går till Mora. Ni verkar ha flest kontrakterade forwards i elitserien, så jag tror inte ni skriver med en till. Dessutom kommer Edmonton signa honom vilken dag som helst...
Sv: Mika Strömberg till Mora?
WarhawK:
Dock kan du lägga till Marty Resoner till listan , men såg 6-7 forwards som tar en plats säkert av dom forwards .. sen mest farmarlags lirare
Dock kan du lägga till Marty Resoner till listan , men såg 6-7 forwards som tar en plats säkert av dom forwards .. sen mest farmarlags lirare
Sv: Mika Strömberg till Mora?
Dino:
Men långt från alla av dom är ju aktuella för spel i oilers så hoppas inte för mycket
Men långt från alla av dom är ju aktuella för spel i oilers så hoppas inte för mycket
Sv: Mika Strömberg till Mora?
Horcoff är fortfarande inte under kontrakt hos Edmonton...... Och de har skrivit kontrakt med 17 forwards nu....... Lugn bara han kommer hit!
Sv: Mika Strömberg till Mora?
Db_04: Efter att ha sett alla internmatcher så är det nog bara att inse att pierre kommer försvinna.. han håller inte.. men bland forwardsen blir det svårare att gallra någon.. #78 har ju inte visat att han kan varken åka skridskor, passa eller göra mål på dessa internmatcher.. straffmissen idag när han inte ens träffade mål talar sitt tydliga språk.. Westerling rör ingen för dom vet han går sönder, så jag antar han åker ur truppen efter några träningsmatcher när han fått smaka på plexit.. Granström och Gudmundsson tycker jag ser ut att vara klara.. dom gör inga fel! Jensa har sett blek ut, inte synts nämnvärt..
mina utröstningsröster faller på pierre, #78 och Westerling
mina utröstningsröster faller på pierre, #78 och Westerling
Sv: Mika Strömberg till Mora?
Db_04: Ja backsidan ser oroväckande tunn ut.... Men vi får hoppas att det fylls på kommande vaeck/veckor. Ross Lupachuck kommer väl till Mora i helgen, eller?
Sv: Mika Strömberg till Mora?
Anders i Budum: Ni behöver minst en back också....Ni har bara 7 backar varav minst 1 måste ses som ett högst osäkert kort (Pierre Johnsson)....
Skogs tror ja får de lättare han var bra i NH90
Skogs tror ja får de lättare han var bra i NH90
Sv: Mika Strömberg till Mora?
Db_04:
om jag inte är felunderrättad så har det även funnits blåvita våta drömmar om Shawn, och hade den drömmen gått i lås så hade magnituden på bomben fått skruvats upp en tiopotens...
om jag inte är felunderrättad så har det även funnits blåvita våta drömmar om Shawn, och hade den drömmen gått i lås så hade magnituden på bomben fått skruvats upp en tiopotens...
Sv: Mika Strömberg till Mora?
Db_04: ..men back..kan det verkligen stämma? Vi behöver ju en första center?
Sv: Mika Strömberg till Mora?
Metal Guru: jo de är så.... men de är väll för att alla moringar drömmer om Horcoff...
« Föregående · 562152 · Nästa »
Vilka stjänor har mora?
Peter Fabus kan vara en
Jarno Kultanen....
vilka fler?