Listor
« Föregående · 458093 Till forumet
Sv: Listor
mok:
Jag som leksing hade ju naturligtvis hoppats att man skulle få se Mora längre ner i tabellen , men det är bara att vakna upp ur koman och inse att Mora är tydligen så här bra och det gör mig ont att erkänna det.
Så på mina vägnar önskar jag er lycka till så ses vi nästa säsong =)
// Mattias
Jag som leksing hade ju naturligtvis hoppats att man skulle få se Mora längre ner i tabellen , men det är bara att vakna upp ur koman och inse att Mora är tydligen så här bra och det gör mig ont att erkänna det.
Så på mina vägnar önskar jag er lycka till så ses vi nästa säsong =)
// Mattias
Sv: Listor
Metal Guru:
Tror du jag bryr mig om vad han tycker, han må vara trevlig och snäll emellanåt men han kan absolut inte beskylla mig för att vara någon Svikare. Alla har rätt till en egen åsikt, dessutom anser ju jag att kicken av Jensa kommer att medföra turbulens blan fansen och kanske på sikt att göra så masken får lämna in
Tror du jag bryr mig om vad han tycker, han må vara trevlig och snäll emellanåt men han kan absolut inte beskylla mig för att vara någon Svikare. Alla har rätt till en egen åsikt, dessutom anser ju jag att kicken av Jensa kommer att medföra turbulens blan fansen och kanske på sikt att göra så masken får lämna in
« Föregående · 458093
Mora fortsätter som vi säger på indianspråk ta skalper runt om i landet. Fortsätte det så återfinns Mora på slutspelsplats efter 50 omgångar.