Lite allt möjligt, tråd!
« Föregående · 753451 · Nästa » Till forumet
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
Vanligtvis brukar vi här vara rätt skeptiska till vad kvällspressen skriver, eller hur? Jag vet inte sanningshalten i denna artikel men den är säkerligen överdriven.
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
mattias - 74: Visst är det så, rötägg till fans finns tyvärr i alla klubbar.
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
RQT:
Jag vet iaf att de flesta riktiga fansen i Leksand älskar Niklas, Detta är bara rabiata elaka fans, om man nu skall kalla dom det som är besvikna på honom för att han inte presterade som han säger. Herre gud det är Hockey vi snackar om! Går Leksand opp kommer han bli hyllad i Leksand!!
Jag vet iaf att de flesta riktiga fansen i Leksand älskar Niklas, Detta är bara rabiata elaka fans, om man nu skall kalla dom det som är besvikna på honom för att han inte presterade som han säger. Herre gud det är Hockey vi snackar om! Går Leksand opp kommer han bli hyllad i Leksand!!
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
mattias - 74: Klart fan det har med fansen attgöra. Vilka är det annars som retar dottern, och fick honom att byta telenummer?
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
Forever MIK:
Skall jag citera Pajen!!
- Om folk skriker åt mig på matcher är det skitsamma. Det är ok, ungefär, säger Niklas Persson och fortsätter.
- Men när min dotter Izabelle kommer hem från skolan och är jätteledsen för att barnen pratar illa om hennes pappa är det för jävligt. Hon hamnade i bråk på skolan för att hon stod upp för mig, säger Niklas Persson.
Skall jag citera Pajen!!
- Om folk skriker åt mig på matcher är det skitsamma. Det är ok, ungefär, säger Niklas Persson och fortsätter.
- Men när min dotter Izabelle kommer hem från skolan och är jätteledsen för att barnen pratar illa om hennes pappa är det för jävligt. Hon hamnade i bråk på skolan för att hon stod upp för mig, säger Niklas Persson.
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
Forever MIK:
Det har ingenting med fansen och göra. Läs artikeln ordentligt. Det var pga att hans dotters skolkamrater som de flyttade ! Persson sa att folk skriker på mig kan jag ta !!
Han är älskad av Fansen!!
Det har ingenting med fansen och göra. Läs artikeln ordentligt. Det var pga att hans dotters skolkamrater som de flyttade ! Persson sa att folk skriker på mig kan jag ta !!
Han är älskad av Fansen!!
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
Sveriges "bästa" fans finns väl vid Siljans avlopp? Nu har den grundmurade fina hockeykulturen i Drantland slagit till igen:
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,892027,00.html
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,892027,00.html
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
Portello:
Vi har noterat Skrbek i topp där. Vi är inte förvånade, han hade grym sniper- och assistpotential här i Mora.
Vad är det som förbryllar dig?
Vi har noterat Skrbek i topp där. Vi är inte förvånade, han hade grym sniper- och assistpotential här i Mora.
Vad är det som förbryllar dig?
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
Tror jag skriver det här i "slask-tråden".
Innan matcherna imorgon så måste ni som inte gjort det kolla på poängligan.För det ni ser där lär vara en engångsföretelse skulle jag tro.
Innan matcherna imorgon så måste ni som inte gjort det kolla på poängligan.För det ni ser där lär vara en engångsföretelse skulle jag tro.
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
Mike Skinner: Jodå det lyckades du allt med ville bara betona att jag avskyr alla dessa patetiska omröstningar som är ack så poppis.
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
mok:
Såklart. Uppenbarligen misslyckades jag totalt med att vara ironisk i mitt förra inlägg..?
Såklart. Uppenbarligen misslyckades jag totalt med att vara ironisk i mitt förra inlägg..?
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
Mike Skinner: Beror ju på hur många Mora supportrar som röstar, finner sådanna här omröstningar helt meningslösa dom bevisar inget förutom vem som möjligen har mest enögda eller envisa fans.
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
ståpäls:
Du är nog inte den enda, 194 röster vardera på de fyra lagen. Skumt. Men bra, å andra sidan, vi placerar ju oss högt upp :) Att vi skulle vara större favoriter än Frölunda trodde jag inte.
Du är nog inte den enda, 194 röster vardera på de fyra lagen. Skumt. Men bra, å andra sidan, vi placerar ju oss högt upp :) Att vi skulle vara större favoriter än Frölunda trodde jag inte.
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
Valallianser verkar vara populärt i dessa tider. När jag stödröstar på Mora så får också Malmö, Modo och Luleå en röst samtidigt!
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
Anders i Budum:
iofs är inte frölundas så mycket häftigare. och de omsätter över 120 miljoner :P
iofs är inte frölundas så mycket häftigare. och de omsätter över 120 miljoner :P
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
Anders i Budum:
Har du kontaktat någon nere på ishallen ang. detta då ist. för att skriva om det här, svarar som jag svarat de senaste ggr du påpekat detta.
Bara ett förslag som jag tror ger större effekt än att skriva det här!
Har du kontaktat någon nere på ishallen ang. detta då ist. för att skriva om det här, svarar som jag svarat de senaste ggr du påpekat detta.
Bara ett förslag som jag tror ger större effekt än att skriva det här!
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
Jag vet att jag tjatat förr om detta, men jag kan fanemej inte låta bli att klaga..
Vi måste få en fräschare hemsida! Kan inte någon dataansvarig fixa detta? Det är ju division 6 klass på den vi har...
Vi måste få en fräschare hemsida! Kan inte någon dataansvarig fixa detta? Det är ju division 6 klass på den vi har...
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
immelmann: nja svårt å jämföra nu och då... men men ja trodde Malmö skulle satsa ännu hårdare än dom ha gjort.
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
immelmann: ja tror inte malmö kommer ha nån lekstuga med nått lag....
Så bra är dom inte.... dom har ett par bra nyförvärv men Riihijärvi blir knappast yngre...sen finns de fler gamlingar också....
Men nog tror ja MIF går till slutspel som 6a ,7a eller 8a.
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
mattias - 74:
har du sett båda, eller vad får dig att tro det?
jag kan tänka mig att mora och malmö är ungefär likvärdiga. för några veckor sedan hade jag nog sagt att malmö var snäppet vassare, trots att de inte fått lupaschuck ännu.
har du sett båda, eller vad får dig att tro det?
jag kan tänka mig att mora och malmö är ungefär likvärdiga. för några veckor sedan hade jag nog sagt att malmö var snäppet vassare, trots att de inte fått lupaschuck ännu.
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
mora93: Och exakt vad är det du fått höra som gör dig så säker på seger? skulle vara kul att få höra det.
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
Hur bra blir malmö?
jag trodde de skulle kunna bli slutspelskandidater, men trots att de sett rätt bra ut under försäsongen hittils börjar jag tvivla.
både duda och lupaschuck verkar göra bra ifrån sig iofs.
jag trodde de skulle kunna bli slutspelskandidater, men trots att de sett rätt bra ut under försäsongen hittils börjar jag tvivla.
både duda och lupaschuck verkar göra bra ifrån sig iofs.
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
MrAce:
hehe kanske int ei år dock, men vi ses kanske i vår igen haha =)
hehe kanske int ei år dock, men vi ses kanske i vår igen haha =)
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
mattias - 74:
Skillnaden är väl bara att vi inte behöver hoppas att ni förlorar, för det klarar ni så bra själva ändå så! xD
Skillnaden är väl bara att vi inte behöver hoppas att ni förlorar, för det klarar ni så bra själva ändå så! xD
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
Db_04:
nej det är jag verkligen int emen jag vet vad han har gjort för Leksands IF ovch superstars!
nej det är jag verkligen int emen jag vet vad han har gjort för Leksands IF ovch superstars!
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
Db_04:
Men jag tyckte det han skrev om new dehli och säffle var ganska komiskt =)
Men jag tyckte det han skrev om new dehli och säffle var ganska komiskt =)
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
Db_04:
Emil är kanske inte den största mora älskaren på denna jord men hans engagemang för klubben är enormt stort och viktigt, önskar det fanns fler som honom!!
Emil är kanske inte den största mora älskaren på denna jord men hans engagemang för klubben är enormt stort och viktigt, önskar det fanns fler som honom!!
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
Metal Guru: nej det sa jag inte...tänkte bara skriva en rad i fall nån inte visste vems blogg de var
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
javisst, Db_04:
men hindrar det att immelmans beskrivning faktiskt stämmer...
men hindrar det att immelmans beskrivning faktiskt stämmer...
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
Db_04:
dalastark? haha, vad är det där för luffablogg du letat upp?
verkar bara vara en i raden av inkompetenta leksingar som verkligen inte älskar hockey utan bara använder den som ursäkt för att få supa till mitt i veckan.
att lyssna på en sån där persons kommentarer om mora-värvningar är ungefär som att fråga en moderat vad han tycker om den offentliga sektorn :)
dalastark? haha, vad är det där för luffablogg du letat upp?
verkar bara vara en i raden av inkompetenta leksingar som verkligen inte älskar hockey utan bara använder den som ursäkt för att få supa till mitt i veckan.
att lyssna på en sån där persons kommentarer om mora-värvningar är ungefär som att fråga en moderat vad han tycker om den offentliga sektorn :)
« Föregående · 753451 · Nästa »
Detta är jag extremt skeptisk till. 5-1 till Skellefteå.
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,892374,00.html
Detta är jag däremot inte så skeptisk till. 2 st Mora-backar på Aftonbladets tio-itopp-lista.
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,892378,00.html