Lite allt möjligt, tråd!
« Föregående · 804566 Till forumet
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
Hej Tomten
Jag vet att det är några dagar för sent men eftersom jag inte fick några julklappar den 24:e så hoppas jag att du ska höra min önskan nu istället.
Jag skulle väldigt gärna vilja få ett kryss i dagens match i den svenska elitserien mellan Djurgården och Malmö.
Mvh / Micke Stigsson, Mora
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
Anders i Budum: hehe :) ja den är nog ganska saftig att ha i sin samling
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
mattias - 74: Nja, om det handlar om Borlänge så kan jag gå med på stor back men inte storback.
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
mattias - 74:
Om jag inte minns fel, så lånade Mora Mattias Blomstrand av Borlänge för någon enstaka match i slutet på 90-talet. Du kan kanske kolla om det stämmer.
Om jag inte minns fel, så lånade Mora Mattias Blomstrand av Borlänge för någon enstaka match i slutet på 90-talet. Du kan kanske kolla om det stämmer.
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
Ola: ja han och Janne Öhman lånades in 2 eller 3 matcher när ni hade backkris säsongen 2000-2001.... Mattias karriär blev dock inte så långvarig pga skador
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
Db_04:
Och här är en annan länk. Men som Mora-fan har du säkert koll på allt när det gäller MIK!
Och här är en annan länk. Men som Mora-fan har du säkert koll på allt när det gäller MIK!
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
"Jag har Steve Yzerman´s autograf, tralalalala..."
Fattar ni? Jag har autografen!!!! Legendens autograf!!! Yippie!!
Fattar ni? Jag har autografen!!!! Legendens autograf!!! Yippie!!
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
Anders i Budum: Ja har hela ryska lagets från world cup 96 samt legenden Ragulins :)
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
Sista inlägget 2006 , är det detta?
Jag hoppas det! Gott nytt hockey år!
Jag hoppas det! Gott nytt hockey år!
Sv: Lite allt möjligt, tråd!
Anders i Budum: Jo det blev det:)
Gott nytt Mora mål alla HS fanatiker!
Jag ska upp och jobba om fem timmar, ni andra, sov gott.
Gott nytt Mora mål alla HS fanatiker!
Jag ska upp och jobba om fem timmar, ni andra, sov gott.
« Föregående · 804566
All reklam på isen skall bytas ut och tro om inte även sargreklamen skall bytas!
Blir långa dagar för vaktmästarna framöver : )